Lid sinds

9 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#175 Onweerstaanbaar

4 januari 2018 - 15:40
Hij komt los uit de schaduw. ‘Lyam!’ Haar hart bonkt. ‘Kon je ook niet slapen?’ Hij trekt haar naar zich toe. Ze slaat haar armen om zijn nek. Zijn tong glijdt in haar mond en hij stroopt haar nachthemd omhoog. Zoenend zakken ze op het gras. Het kriebelen van de sprietjes vermengt zich met zijn strelende handen. Zijn stoppels prikken tegen haar wang. Hij maakt zijn spijkerbroek los. Ze drukt haar bekken tegen hem aan. Warme adem kietelt in haar oor, hij lacht zachtjes. Dat zet haar met een klap terug op aarde. Ze duwt tegen zijn schouders. ‘Ga weg.’ ‘Waarom? We beginnen nog maar net.’Hij begraaft zijn gezicht tussen haar borsten. ‘Lyam.’ Ze probeert zijn nadrukkelijke aanwezigheid tussen haar dijen te negeren en wurmt zich onder hem vandaan. ‘Sodemieter op.’ Zijn ogen vonken. Hij laat haar blik niet los als hij overeind komt en zijn broek traag over zijn kont trekt. Deze handeling straalt zoveel sensualiteit uit dat ze wegkijkt. Voor het eerst heeft ze een hekel aan zichzelf. Snel staat ze op. Hij grijpt haar billen. Zijn onderlijf schuurt tegen haar aan. Schokkerig haalt ze adem. Lyam grijnst. ‘Zie je wel, schoonzusje, je kunt mij niet weerstaan.’

Lid sinds

9 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
9 januari 2018 - 14:01
Ha Meta, Spannend beschreven, de taboe draai aan het einde had voor mij niet gehoeven.
Bedankt voor je reactie, Darkvalley. Jij had liever iets originelers gehad? Ik moest wel een reden hebben waarom ze opeens niet meer wilde ;)

Lid sinds

9 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
9 januari 2018 - 14:07
Gedurfd verhaal, duwen en trekken als het ware. Aparte naam Lyam, had ooit een jongen in de klas die zo heette.Hij kwam uit Ierland.
Een Lyam leek me wel een vrouwenversierder ;) Ik hoop nu dat er geen boze Lyams op het forum zitten. Ik wist niet dat het een Ierse naam was. Bedankt voor je reactie!

Lid sinds

9 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
9 januari 2018 - 14:11
oh, wat fout ... ik twijfel of het echt erotisch te noemen is, maar het is goed geschreven, want ik leef mee, wil weten hoe het zo komt en hoe het verder gaat; door met dat manuscript dus!
Schrijvenmaar, bedankt voor je reactie :) Ik heb mezelf beloofd mijn ms dit jaar eindelijk naar een uitgever te sturen, dus wie weet ... Ik ben heel blij te horen dat deze tekst je nieuwsgierig gemaakt heeft.

Lid sinds

9 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
9 januari 2018 - 14:20
Leuk geschreven, vooral omdat je niet vervalt in omslachtige omschrijvingen, maar gewoon zegt waar het op staat. Als ik dan toch iets moet noemen, had ik tijdens het lezen niet zien aankomen dat ze zijn schoonzus is. Dat is ook een kwestie van smaak, maar je zou misschien in het eerdere deel iets in een zinsnede al kunnen laten doorschemeren wat die weerzin van haar nu inhoudt. Ze lijkt in het begin heel makkelijk in hem mee te gaan, krijgt dan ineens een afkeurende reactie. Misschien komt het ook omdat ik geen binnenwereld van haar zie in het verhaal. Ze mag best x doen en y denken. Dat contrast kan het nog spannender maken.
Ik snap dat je haar binnenwereld mist, maar 200 woorden is erg weinig en ik moest hier al ontzettend schrappen. Ik heb wel het idee dat je dan ook de vaart uit het verhaal haalt als ik haar twijfels laat zien. HP laat zich natuurlijk meesleuren in haar gevoelens naar zwager toe. Ik kan me voorstellen dat er dan weinig andere gedachten over zijn. Op het moment dat hij zachtjes lacht komt ze weer tot bezinning wat tot haar felle reactie leidt. Bedankt voor je uitgebreide reactie :)