Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#175 Colt Python

Colt Python 'Wat een grote,' zei ze nadat ik mijn colbert had uitgedaan. 'Mag ik?' Ze wees naar mijn schouderholster. 'Tuurlijk,' zei ik, maar haalde eerst de zes patronen uit de cilinder voor ik haar het wapen gaf. Ze liet haar vingertoppen langzaam langs de loop glijden. Op en neer. 'Hoe lang is die wel niet?' fluisterde ze. Haar tong verkende traag mijn oor. 'Acht inch,' zei ik. 'Iets meer dan twintig centimeter.' 'Mmmm,' klonk het hees. Haar vrije hand wreef zacht en toch stevig over de binnenkant van mijn dij. 'En daar?' Ze knipoogde. Haar tong flitste even tussen haar lippen toen ze naar mijn kruis keek. 'Nooit gemeten,' zei ik. 'Maar het zal niet veel schelen.' Ze maakte een lange haal met haar tong langs de loop. Hij glansde vochtig in het gedempte licht. 'En ook staalhard?' Ik knikte. 'Mmmm.' 'Ik voel het,' zei ze, en keek met een glimlach naar haar knedende hand. 'Zitten hier ook zes kogels in?' hijgde ze, en kneep iets lager. Ik knikte weer. 'Mmmm.' Ze knielde voor me, streek met haar tong langs haar lippen en keek me aan. 'Dan is het tijd dat ik die uit z'n holster bevrijd.' (Mijn alter ego wordt verwend. Maar dan wel in de pulpsfeer. Dat gun ik hem na https://www.schrijvenonline.org/forum/themaforums… en eerdere afleveringen.)

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik krijg spontaan zin om ook zon ding in huis te halen :)
Wel de armen goed trainen dan. Vanwege de terugslag :D Dank voor je reactie, Darkvalley.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zie haar voor me met net iets te rode lippenstift.
Maar, in het pulp-genre zou dit zo meer eens een upper-class dame kunnen zijn, getrouwd en wel, die het gewelddadige karakter van hp verbindt aan (of verwart met) viriliteit. De uitwerking van volgende opdrachten gaan daar wellicht uitsluitsel over geven. Dank voor je reactie, schrijvenmaar.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
ook die dragen wel eens net iets te rood ...
Klopt. Ik vergat 'op het oog stijlvolle' :)
ik ben benieuwd hoe het verder uitpakt
Ik en mijn alter ego ook. We blijven afhankelijk van de opdrachten.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
op het oog? op het eerste gezicht, welllicht; stijlvol aan een pistool likken zie ik dan weer helemaal niet voor me ;) en waarom moet ik nu toch steeds aan Mabel denken ... (niet erotisch)

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik moest lachen, humor en erotiek is een geweldige combinatie. Heerlijke pulp, kan zo in de foute film, deze scène. Een stoer mannenverhaal, voor vrouwen ook om heerlijk te lezen, Angus.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
En waarom ik nu aan wodka-martini denk?
Gen flauw idee. Mijn alter ego drinkt whisky. Single malt. Dank voor je reactie, Levina.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een stoer mannenverhaal, voor vrouwen ook om heerlijk te lezen, Angus.
Goed om te horen. Dank voor je reactie, maddbrug.

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hier is mijn Smith & Wesson niks bij. Ik hou van je pulp-stijl. Leuk om te zien dat je er alles mee kunt, om wat voor opdracht het ook gaat. :thumbsup:

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Agnus dit is een top erotische beschrijving, spannend dubbelzinnig een filmscène waardig script. :thumbsup: .

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
[...] pulp-stijl. Leuk om te zien dat je er alles mee kunt, [...]
Misschien omdat die stijl in essentie vrij zwart- wit is (of lijkt). Dat biedt veel mogelijkheden tot het aanbrengen van tinten grijs :nod: Dank voor je reactie, Stella.

Lid sinds

8 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zal natuurlijk nooit toegeven dat het mijn genre is, maar... het leest wel lekker.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nu ben ik ook benieuwd naar hoe goed ze is met een .500 magnum...
Geen flauw idee, Meikiepeik. De vraag zal ook eerder zijn, hoe ze op de .500 Magnum reageert. Da's niet in te schatten. De lengte van de loop varieert nogal. Dank voor je reactie.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
[...] een filmscène waardig script. :thumbsup: .
In een tijdperk dat Donald Trump president van de VS is en zichzelf op Twitter sans gene heeft uitgeroepen tot genie, mevrouw Le Pen door een naamswijziging denkt het blazoen van haar bende (zelf zal ze dat partij noemen) op te kunnen poetsen en ene Thierry Baudet etaleert dat stront beter verkoopt in een mooie verpakking, lijkt me pulp zeker levensvatbaar. Dank voor je reactie, Thea Josephine.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zal natuurlijk nooit toegeven dat het mijn genre is, maar... het leest wel lekker.
In ieder geval is jouw hp de ontkenningsfase voorbij :) Dank voor je reactie, gs.

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Gefeliciteerd Angus, Want eerlijk is eerlijk: dit was ook een van mijn favorieten! En goed dat je dat hijgend fluisteren hebt weggehaald! heb je het wel eens geprobeerd? Ik wel en we hebben vreselijk gelachen. Dat dan weer wel ;)

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je, Willemina. Ik ben blij dat mijn inzending gelezen kan worden in Alice. En dat heeft dan niets te maken met mijn ego (want de publicatie is in wezen anoniem), maar alles met mijn liefde voor pulp.