Lid sinds

8 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#159 Mijn heftigste kater

Er is niets. Of toch, ik concludeer dit immers, ik ben dus. Hier. Hier, is waar ik ben. Al het hier, dat ben ik. Alles, ik. Met mijn tenen ben ik hier, vlak bij mijn vingers. Naast mijn hoofd en mijn anus zwevend, hoog in de lucht. Huh? Wacht. Met een vierkante koprol open ik mijn ogen. Het duurt even voor ik begrijp wat er speelt. In eerste instantie lijken mijn ogen stuk. Ik knipper een paar keer achter elkaar, alsof ik ze wil maken. Nog eens proberen, zo werkt het bij mijn aansteker ook. De strijder slijt op zijn tandvlees in mijn kontzak, maar snel aan het wieltje snokken doet wonderen. Zo werkt dit bij mijn ogen niet. Het duurt veel langer voor ik aan mijn vuurtje denk. Al tastend heb ik de uit rots gesmede muren in mijn handen gehad. Ze lopen rond. Er is een deur, maar daar zit geen beweging in. Het gesteente is koud en overal hoor ik knisperende dingen. Mijn tanden voelen broos, ze hebben de zure smaak van MDMA. Ik moet stoppen mensen te geloven als ik van de kaart ben, bedenk ik me steunend en kreunend. In mijn hoofd spelen flarden herinneringen. Het is alsof ik naar een zeventigerjaren videotape kijk, die net heeft lopen bekken met een pitbull. Ik herinner me Mick, zijn enthousiasme, en iets met een schatkaart. Pas als mijn vuurtje brandt besef ik de pislucht die ik al een kwartier naar binnen werk. Een geur van drab, die zich onder in je maag verzamelt. De kamer lijkt een cel uit dertienhonderd, met een tunnel naar het riool gegraven. Ik staar naar het gat, bedenk me hoe de geur in de tunnel moet zijn en wend me tot een plank, die door een ketting aan de muur wordt opgehouden. Ik ga op mijn zij liggen, vouw mijn handen onder mijn hoofd en ga nog even slapen.

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
mjjbogert, beklemmend fragment met een ontnuchterend slot - gewoon nog een dutje doen ;) sterke rol voor de aansteker. dingetjes: in je maag verzameld - verzamelt Pas als mijn vuurtje brand besef ik me de pislucht - Pas als mijn vuurtje brandt besef ik de pislucht Ik ga er met mijn zij op liggen - ik ga op mijn zij liggen

Lid sinds

8 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat is zeker een heftige kater, de politiecel goed omschreven bij zo'n situatie. Al heb ik zelf geen ervaring moet ik zeggen!

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb geen ervaring met drugs, maar dit komt op mij heel geloofwaardig over. Mooie beelden van ontreddering, desoriëntatie, loerend verval en berusting. Goed opgebouwd in een lekker ritme. Heel graag gelezen.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Mike, ... met ontzag je verhaal gelezen. Het lijkt of beide hersenhelften door elkaar gewrongen zijn. Veel rust is nodig om alles weer te laten ontspannen. Je kunt je vast goed inleven in situaties van anderen. Misschien heb je ook snel door waar en hoe een machine hapert?

Lid sinds

8 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
haha dat kan best wel kloppen. De hp ziet niet helder en alles is een beetje draaierig voor hem. Haha, inleven, dat is wel wat ik zelf graag denk. Ik heb in elk geval een vrij grote fantasie, wordt mij met regelmaat vertelt. Bedoel je als in de praktijk, wanneer een machine vastloop ik het probleem snel traceert of in tekst, de onregelmaat ervan en de beschrijving? Bedankt voor je reactie :D

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een wonderlijk verhaal, wat mij verward en meesleept. Goed beschreven, op de huid. Totaal de weg kwijt zijn, de ontreddering en dan gewoon een suf dutje. Mooi contrast, Goed verhaal!

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Zo dat is een situatie waar je niet in wil zitten. Erg goed en boeiend geschreven. De gelatenheid op het eind spreekt me enorm aan :thumbsup:

Lid sinds

8 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Riny, vaak wel. Hahah creepy, heeft dat ergens mee te maken dan? @mili Dankjewel, ik ben veel aan het experimenteren nu.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Mike, ik denk dat dat mij opviel bij een ander verhaal of reactie van jou. Sorry, ik kan het hier niet terug vinden. Ik moet nodig even naar buiten.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Mike, ... ik ben eruit. De laatste regel van jouw reactie op mijn spookverhaal, was: 'Het is iemand die wel wat gewend is.' Toen dacht ik, verhip ben ik daardoor zo nuchter? Het maakte me even wakker. Het was opeens Aty niet meer. Schrijven en lezen kan heel wat met je doen. :nod:

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag mjjbogert, Een vreemd verhaal dat tegelijkertijd aantrekt en afstoot. Goed geschreven en met aparte invalshoeken. Ik mis wel een beetje de inhoud van de opdracht, namelijk het spookkasteel en de spoken. :o De zintuigen heb je goed gebruikt. Proficiat.

Lid sinds

8 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@riny haha mooi hè @marceline dankjewel! @blavatski haha de cel is een kerker in het kasteel, je hebt geen spoken gezien omdat de spiegel daar al eeuwen stuk is. Bedankt voor de complimenten! :D