#155 - Uit het hart
Freewriting, leuk, ken ik niet. Donder en onweer, ik vind het prachtig. Het zijn mooie natuurverschijnselen en ik kijk er graag naar vanaf mijn appartement op vier hoog, Ook vind ik het een uitdaging om de bliksem te vangen in een mooie foto. Dat lukt echter nooit maar niet geschoten is altijd mis, hè.
Donder associeer ik ook met gevoelens die ik heb jegens mijn ex-man die er nu alles aan doet om mij het leven nog steeds zuur te maken, na > 2 jaar gescheiden te zijn. Het dondert mij niet hoe 't met hem gaat maar hij komt zijn gemaakte afspraken niet na en dat neem ik 'm erg kwalijk.
Het is ook zo dat zijn rotgedrag mijn zoon beïnvloedt die nu bij hem woont en in september weer bij mij komt wonen. Ja, mijn ex gaat dan bij zijn vriendin wonen en zoonlief heeft hier zijn leven opgebouwd: sportschool, werk zoeken (hij heeft 'n tussenjaar genomen om zich te beraden op de studierichting). Hij is erg lief en conflictvermijdend en zachtaardig en ruimhartig; een ideaal slachtoffer voor een vader met narcistische trekken.
Jezus ik ben helemaal los Is de tijd nu nog niet om. Het dondert me geen moer dat hij vertrekt, die ex ....
Tijd.
----------
Ik heb dit met de hand uitgeschreven, onder begeleiding van het tikkende keukenwekkertje, en daarna letterlijk overgetypt. Schrijven met de hand gaat bij mij sneller dan typen en ik zit dan ook vaak sneller in een soort flow.
Heb mijn hart via mijn pen laten spreken en vind het best spannend om dit zo te delen met mensen die ik niet ken, moet ik toegeven :o .
Karinska, Het leest als de
Hopelijk lucht het een beetje
Ik kan me goed voorstellen
janpmeijers
nyceway schreef: Hopelijk
Hadeke schreef: Ik kan me
Duidelijk een heel eerlijke
Dichter bij een natuurlijke
Karinska. Je titel geeft
@Ostinato, goed om te horen
Karinska, inderdaad een
Karinska, freewriting is