Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

#148 Masochisme

‘Au,’ zei Diana, ‘wil je niet zo hard in mijn borst knijpen?’ ‘Vind je dat niet prettig?’ ‘Natuurlijk niet. Dat is vreselijk pijnlijk.’ ‘Houd je niet van pijn?’ ‘Wat een belachelijke vraag.’ Ze besefte dat ze nooit met hem in zee had moeten gaan. ‘Zonder pijn raak ik niet opgewonden. Sla me, knijp me of doe me op een andere manier pijn.’ Diana sloot haar ogen. In het begin van hun relatie was hij een en al liefde geweest. Nu openbaarde hij zich als heel iemand anders. Ze kneep ook stijf in zijn borst. Hij kreunde van genot. Ze vroeg zich af met welke idioot ze een verhouding was begonnen. ‘Wil je me een plezier doen, Diana?’ ‘Als je daarmee bedoelt dat ik je kop in elkaar moet beuken, vind ik dat geen probleem,’ reageerde ze lacherig. ‘Nee, nee. Ik heb boven een kamer waar je leuke dingen kunt doen. Ga je mee?’ Verbijsterd keek ze om zich heen. ‘Zeg niet dat dit een martelkamer is.’ ‘Nee, het is een speelkamer. Wil je met me spelen en die riem om mijn hals doen? Daarna moet je aan het touw trekken totdat ik ongeveer tien centimeter van de grond af ben.’ ‘Jij bent stapelgek.’ ‘Doe me dat plezier alsjeblieft. Ik houd van spanning. Na vijf minuten moet je het touw laten vieren. In die tussentijd kun je een sigaret roken in de kamer hiernaast.’ ‘Imbeciel,’ schold ze. Toch deed ze wat hij vroeg. Toen ze terugkwam, hing zijn hoofd slap voorover. Had ze te lang over haar sigaret gedaan?

Lid sinds

8 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ga echt niet treuren om dergelijk iemand, eigen schuld, dikke bult. ... zit hier zelfs met een :D , alleen vraag ik me af hoe zij zich hieruit gaat praten. Een riem om de hals, is de riem aan een touw bevestigd? Dat ie 10 cm vd grond moet omhoog komen, heb ik de indruk dat hp moet hijsen? (Een ophanging zoals moord die zelfmoord moet lijken?) Mss heeft hp onbewust langer over de sigaret gedaan, ze heeft al spijt dat ze ooit een relatie met dergelijk imbeciel is aangegaan. Typo: Met me meespelen? > met me spelen of wil je meespelen? (?) Slaap > slap. Ik hou van je schrijfstijl Tja! :thumbsup:

Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Tja, een echt verhaal voor jou. De spanning is goed opgevoerd, met Diane kan ik me goed identificeren, totdat... . Het einde. Luguber, wel invoelbaar met zo'n hp! Kortom, ik mag hopen fictie en ik moet lachen zoals jij het beschrijft!

Lid sinds

7 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Apart verhaal. Goed gevonden en leuk geschreven, vooral omdat de HP het allemaal een bizarre onderneming vindt, maar er toch in mee gaat (iets te ver).

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ik weet ook niet hoe ze zich eruit kletst. Toch raar dat je over je eigen fouten heen leest.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Tja, Leuk om je weer eens te lezen,Tja, alhoewel, een beetje luguber is het wel. :o Maar gelukkig vind ik ook een zekere humor in je verhaal dat ik graag gelezen heb. In de speelkamer kijkt ze om zich heen. Is dat niet beter? dan " haar"

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ja, daar heb ik ook over getwijfeld. Mijn voorkeur gaat ook naar zich uit. Weet je wat? In verander het alsnog.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Tja, ... heb jij je laten inspireren door tieners die een bij na doodservaring willen beleven? ... en dan kan het ook wel eens misgaan. De laatste tijd is dat weer in het nieuws. Je hebt het, zoals altijd, boeiend geschreven.

Lid sinds

7 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Tja, een meeslepend verhaal waarbij mij intrigeert waarom hp blijft na de 5e regel. De vrouw kan 'nee' zeggen, maar lijkt toch geboeid. Het spel loopt wel uit de hand, en wat nu? Je hebt het vlot geschreven met goede dialoog. Groet Connie

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Interessant verhaal, Tja. Die Diana zit flink in de shit. Ze had natuurlijk al direct nee moeten zeggen. Nu zal ze verantwoording af moeten leggen over haar nalatigheid. Maar medelijden heb ik niet. Zeker niet met de idiote bruut. Leuk geschreven en graag gelezen :o

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Dank je. Mijn personen sporen niet. Misschien komt dit omdat ik ook niet spoor. Ik schrijf graag buiten de lijntjes.

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat zijn jullie toch allemaal te weinig ruimhartig voor een hedendaagse acceptabele vorm van vertier? :) Je speelt met de spanning van het taboe door twee niet compatibele karakters bij elkaar te zetten. Bij mij werkt dat ook vooral op de lachspieren vanwege het ongemak van de situatie. Je hebt geen gebruik gemaakt van tijdsdruk. Ik heb niet kunnen meevoelen hoe lang de sigaret duurde en dus heb je die spanning ongebruikt gelaten.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Odile toch. Mijn tijdsdruk was de sigaret. Die was vijf minuten. Helaas heb ik met een gedoofde sigaret nog even voor het raam gestaan. Ik geloofde hem namelijk niet.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Als iemand dit nog leest, kan die mij dan vertellen waarom mijn reacties er steeds twee keer staan? Dat geldt ook voor reacties op anderen.