Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#137- Aula

Aula Het is 13.30 uur. Een stilte trekt door de zaal. Het gezin rolt de kist naar binnen. De laatste gezamenlijke rit. Ma gaat niet mee terug naar huis…

Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Prachtig beschreven Marietje. Ik voel het gebeuren: een stilte trekt door de zaal. Vijf zinnen een hele begrafenisplechtigheid met afscheid en al beschreven. Hier ben ik jaloers op!

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Marietje, een spatie voor de drie punten. Je bent er weer! Wat een feest. Je hebt het toch zelf niet meegemaakt, hoop ik?

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Prachtig beschreven Marietje. Ik voel het gebeuren: een stilte trekt door de zaal. Vijf zinnen een hele begrafenisplechtigheid met afscheid en al beschreven. Hier ben ik jaloers op!
Dank je wel! Fijn om te weten dat het iets met je doet. :o

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Marietje, een spatie voor de drie punten. Je bent er weer! Wat een feest. Je hebt het toch zelf niet meegemaakt, hoop ik?
Dank voor het wijzen op het beletselteken gebruik. Ik heb het dus altijd verkeerd gedaan. ;) Vanmiddag nog zat ik in deze situatie achterin de aula. De slingers ontbraken er. :(

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Marietje, Fijn weer zoiets moois van je te mogen lezen. Kort maar krachtig. :)
Schrijfcoach! Gefeliciteerd! :thumbsup: Kort omdat de stilte de rest vertelde. Bedankt voor je reactie! :)

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Marietje, Ik heb je gevonden! Verdrietige zinnen. Waargebeurd? Hopelijk niet.
:D Ik was nooit ver weg! Zie mijn reactie op @Mili. Fijn weer met je te communiceren! :nod:

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Marietje, Een aparte invulling van de opdracht. Ik heb het graag gelezen. Groetjes, Eminem

Lid sinds

7 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Marietje, de stilte zegt vaak alles. Je antwoordt bij Mili: 'alleen de slingers ontbraken'. Mijn beleving bij en na overlijden is soms echt een feest, waarbij het verdriet ook een grote plaats kan hebben. Graag gelezen, Connie

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Marietje, een paar korte zinnen en je weet weet hoe de situatie is. Prachtig gedaan. Met #6 brei je er een heel ander verhaal van.

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Marietje, Een aparte invulling van de opdracht. Ik heb het graag gelezen. Groetjes, Eminem
Bedankt voor je reactie!

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Marietje, Prachtig, gevoelig, ik word er stil van! Met vriendelijke groet, Ton Badhemd
Fijn dat het je ontroerde. Bedankt!

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Marietje, de stilte zegt vaak alles. Je antwoordt bij Mili: 'alleen de slingers ontbraken'. Mijn beleving bij en na overlijden is soms echt een feest, waarbij het verdriet ook een grote plaats kan hebben. Graag gelezen, Connie
Deze begrafenis was een respectvol en mooi afscheid. Tijdens een speech van 1 van de dochters was er ook ruimte voor een lach. Ik hield er een ´voldoening´ aan over. Bedankt voor het lezen.

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mooi Marietje! Knap om zo'n aangrijpende gebeurtenis zo eenvoudig te beschrijven. Het grijpt heel erg aan. Compliment!
Bedankt voor je compliment!

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Marietje, less is more. Dit is daar een mooi voorbeeld van.
Een prachtige serieuze reactie! Dank je wel!

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mooi Marietje, de eenvoud treft mij.
Een mooie reactie: bedankt!
Marietje, een paar korte zinnen en je weet weet hoe de situatie is. Prachtig gedaan. Met #6 brei je er een heel ander verhaal van.
Frappant dat het uitgangspunt zo anders kan zijn. Bedankt!