#121-Halloween
Ze was een kind vol angsten en elk jaar met Halloween betekende dat voor haar een nachtmerrie, een verpletterende ellende van afgrijselijke uitgeholde pompoenen die haar aankeken. Elke nacht was ze bang voor de enge takken op haar gordijnen of dacht ze dat er een man onder haar bed lag. Vanmorgen had miss Sue op school haar verteld over de ' Jimmy Kimmel show', eerst had ze gehuild en vervolgens door haar tranen gelachen over hun plannetje. Thuis, waar het huis was versierd tot een spookhuis en vampieren in de bomen hingen naast de skeletten in de tuin, waar potsierlijke pompoenen naast de voordeur stonden, was ze rechtstreeks naar haar slaapkamer gelopen. Haar ouders werkten hard, waren zelden thuis tijdens het avondeten of als zij ging slapen. Op Halloween waren ze vroeg thuis, zetten de tv aan en gierden het uit bij de Jimmy Kimmel show. Zij verkleedde zich in haar skeletpak, liep langs enkele deuren, schreeuwde trick or threat en rende door naar school waar miss Sue een vergadering had. Zoals afgesproken gaf zij de zak met snoep en miss gaf haar een andere zak. Thuis stonden er flessen Halloween bier op tafel en haar ouders sliepen terwijl de televisie aanstond. Ze liep naar boven nadat ze de zak van miss Sue op de eettafel had gezet. De volgende morgen vroeg klopten haar ouders op haar slaapkamerdeur en riepen' I ate all your Halloween candy' en gierden t uit van het lachen.'
Ze sloeg quasi verrast haar handen voor haar gezicht en haar vader riep kwaad dat ze moest huilen zoals als alle kinderen deden in die show. Ze zag dat de kat wat brokjes opat die op de grond waren gevallen. Ze smeet haar deur dicht, hoorde haar ouders nog schreeuwen en klom t raam uit en rende naar school waar miss Sue haar Halloween snoep op haar tafel had gezet.
@Madd, hoe errug. Ik snap de
Wat mooi geschreven Maddbrug
Knap stukje Maddbrug, hoewel
Mili, de clou is het
Dat moet wel een vreselijke
@Madd, zat er extasy of
Anton, dank je, die zin is de
Het is een mooi, gevoelig,
Na je uitleg begrijp ik
Dank je Jules! Ik vind t ook
Wat leuk Maddbrug om hier te
Maddbrug, Ik vind het triest