Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

#112: Atoll

Mijn hart was nog zo jong. Nooit zo'n mooi jong oog in oog zwart haar, oog blauw-grijs, groot, zwaar van formaat. Paard Atoll natuurlijk bij zich, rijdt fantastisch, hoofdprijs! Viool uit zijn hoofd Tjaikowski. Mistroostig in hart, dol op vrouw plus paard! Nu al lang samsam! Duitsland was plaats van hartstocht. Discours dito contract, vooruitzicht duurzaam liaison: "Zalig zijn zij onschuldig... "

Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je Jules. Voor je enthousiasme voor mijn tekst. Dank je Joke. Voor je positieve reactie op mijn tekst. Ik vond het beremoeilijk hoor!

Lid sinds

8 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je begint lieflijk mw Marie, en je droom werd waarheid, mooi geschreven zo! (De laatste alinea werd wat moeilijk, er staan 3 'e' 's)

Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je Nel voor je mooie commentaar. De slotzin heb ik veranderd vanwege de argeloze e! Dank je Tja. Weer een glimlach voor jou en lering voor mij: bereNmoeilijk! Dank je Marlie. Ik heb de "e" veranderd nu!

Lid sinds

7 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Goed gedaan, het was een moeilijke opdracht! Durf je het aan om er 250 woorden van te maken? 'Paard Atoll natuurlijk bij zich, rijdt fantastisch, hoofdprijs!' vind ik een erg mooie zin.

Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je Maddbrug voor je mooie woorden! Dank Marije. Ik durf er wel 250 woorden van te maken, echter daar zal ik nog wel even over doen. Dank voor het langskomen!

Lid sinds

7 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je Maddbrug voor je mooie woorden! Dank Marije. Ik durf er wel 250 woorden van te maken, echter daar zal ik nog wel even over doen. Dank voor het langskomen!
Leuk, post hem maar als 'ie af is!

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag mw.Marie, knap gedaan deze ode aan de jonge ridder op zijn paard Atoll. Ik zie geen wit paard voor mijn geestesoog, maar een glanzend donkerbruin, vurig exemplaar! :o