Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

#107 OS

OS De eerste wedstrijd werd ik al uitgeschakeld. Ik deed mee aan boksjudo, deze discipline stond voor het eerst op het programma. Je mocht elkaar niet op de borst stompen, wel tussen de benen, omdat daar niets zat. In Nederland had ik weinig concurrentie, daarom was ik ook niet verbaasd dat ik een ticket naar Rio kreeg. Van te voren wist ik dat ik niet ver zou komen. De judotechniek had ik niet onder de knie, daarentegen was ik wel goed in het uitdelen van vuistslagen. Helaas was dat was niet genoeg. De dag na mijn verliespartij kreeg ik het verzoek van een Nederlandse krant of ik bereid was de sfeer in Rio op te snuiven. Uiteraard ging ik akkoord. Hoe vaak krijg je de kans om Rio te ontdekken? Aangezien ik buiten het dorp niet herkend wilde worden, heb ik een blauwe polopet op mijn hoofd gezet. Tegen niemand heb ik gezegd dat ik op onderzoek ging. Ongetwijfeld zou ik naar huis gestuurd worden als dit bekend werd. Niemand scheen het vreemd te vinden dat ik het dorp met een reistas verliet. Ach, ze hadden wel andere dingen aan hun hoofd. Ik ging naar een Favela, waar ik de man van mijn dromen vond. Succes, sporters. Ik heb mijn doel bereikt.

Rol

  • Anoniem
Hallo Tja, En ze leefden nog lang en gelukkig. Het heeft weg van een Olympisch sprookje. Grappig hoe de boksjudoka in haar rol als reporter al na haar eerste trip de handdoek in de ring gooit. Met het wedstrijdreglement en de blauwe pet waarmee ze zeker niet herkend zal worden, heeft ze er een komische tekst van weten te maken. Het vinden van de juiste man valt soms ook onder de categorie topsport. Schrijfcoach Corrie

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Fijn verhaal, Tja, heerlijk dat ze de man van haar dromen vond! De geluksvogel, want wat heb je eigenlijk aan zo'n medaille. Die hangt wel rond je nek, maar dat is het dan ook! Een man van goud is beter! :o

Lid sinds

8 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Echt weer een Tja verhaal. Ik heb er gezellig om gelachen. De judoka geeft wel erg snel over, als het niet lukt. Sterke persoonlijkheid, totaal niet verslaafd aan sport merk ik wel!

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Weer zo'n geinig verhaaltje, Tja. Ik heb alleen nogal medelijden met die nieuwe vriend van je. Die man mag wel uitkijken dat hij niet in de heupzwaai genomen wordt, of erger, een knal op zijn kruis krijgt, als hij vervelend is. :D

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Die kans zit er altijd in, Jules. Bij vrouwen is het zinloos. Geen ballen, geen pijn. Oei, ga ik nu weer te ver? Maakt me ook niet uit.