Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#106 The watermelon man

Vandaag op 3 augustus was de Turkse buurman bij zijn lieve oma op bezoek want ze was uitgegleden over een pietepeuterig pitje hier op het rode zeil omdat ze dit per ongeluk had laten vallen terwijl ze die hele grote watermeloen daar schoonmaakte en doordat ze misschien wel haar beide benen had gebroken kon ze daardoor niet dansen met hem bij Haarlem Jazz op het liedje van 'the watermelon man' van Herbie Hancock waar ze zo gek op was.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je Jules, de opdracht is een uitdaging! Nyceway, Ik vermoed het ook, tenslotte liggen de lekkerste watermeloenen bij de Turkse winkel. Dank voor jullie reacties!

Lid sinds

8 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee toch, waar een pitje toe lei(ij)den kan. Arme oma, was haar kleinzoon ook zo dol op dat liedje? (H)eerlijk lezen!

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oma's van tegenwoordig denken ook dat ze alles nog kunnen zoals vroeger. Dat gaat maar dansen met een veel jongere, waarschijnlijk ook nog knappe Turkse buurman; toe maar, het kan niet op. Goed dat ze af en toe hun benen breken. Dat zal ze leren.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Sfeervol verhaal; je ziet ze voor je, de oma en de Turkse buurman - en dat pietepeuterige watermeloenpitje.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Madd, dat minipitje op het rode zeil doet het voor me. Maar @Dos leidt me erg af door te stellen dat het goed is dat ze haar benen brak. :) Ik vind je insteek met Herbie kostelijk.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dos toch. Oma word je omdat je kinderen zich voortplanten en vervolgens heet je ineens zo. De jonge vrouw in deze oma blijft dansen, tot ze neervalt, en in dit geval is het gebeurd door dat pitje. Of ze het dansen daardoor afleert betwijfel ik eigenlijk sterk.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Therese, ten eerste bedankt voor deze originele opdracht. Pietepeuterig vind ik een prettig woord naast het Pitje.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tja, oma is hersteld. Haar benen zijn in het revalidatieproject sterker geworden en ze heeft zich nu ingeschreven bij de Turkse buikdans cursus voor gevorderden, ze had dat vroeger ooit gedaan en weet dat het minder blessures geeft.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Herbie is ook kostelijk, en ach Dos heb ik uitleg gegeven hoe het zo kan geschieden dat je oma kan worden. Ooit uitgegleden over een pitje?Je ligt zo in de spagaat of, in dit geval bij deze oma bleek de botdichtheid tekort te schieten. Dank je voor je reactie!