Lid sinds

7 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

# 96 Ongebakken zotheid

Toen ik het nieuws kreeg van het ongeluk had ik me enorme zorgen gemaakt hoewel Daan, mijn beste maatje, er weinig aan had kunnen doen was het toch een dodelijk ongeluk geweest. Hij kan van geluk spreken die arme fietser niet. Zoals elke vrijdagavond bevond ik me onder mijn vrienden en toch was het dit keer anders, anders omdat het zoals altijd ging, hoort het niet anders te zijn na zoiets verschrikkelijks? Het lukt me niet om mijn aandacht er goed bij te houden. "Laat je nu een traantje bij je oog zetten?!" Met een duistere glimlach wachtte Roel op de reactie van Daan. Mijn maag draaide om terwijl ik nog een slok whiskey nam. Daan knijpt zijn plastic beker samen en gooit het naar zijn hoofd. "Gister kwamen Sander en Raymond en die vroegen hoe het met me ging en hoe ik me voelde, serieus wat een watjes" "Ga je nog wat doen met slachtoffer hulp?" vroeg ik moeizaam. Daan lachte "ik ben niet echt het slachtoffer hé en de moeder van de fietser heeft aangegeven dat ze het niet mijn schuld vond dus ik zie niet in waarom." "Oh oké" antwoord ik zwakjes. "Ik denk dat Sander bedoelde hoe trots je ben dat je boven aan staat op onze kill count lijst." Ik gaf het op en besloot maar mee te lachen.

Lid sinds

10 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik snap het verhaal niet helemaal, maar je zet wel een interessante situatie neer, met drie interessante karakters. Er gaan wel een paar dingen fout: Ik mis vaak komma's in je teksten, je zinnen zijn soms te langdradig en je doet na elke zin een enter. Dit is gelukkig allemaal te verhelpen. Lees je even in op deze onderwerpen, er is op dit forum genoeg over geschreven.

Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Als ik dit lees lopen de rillingen bijna over mijn rug. De laatste zin wordt mede ingegeven door de gedronken whisky? Wel beeldend geschreven dus. Inderdaad Zotheid en erger!

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Naargeestige situatie waarbinnen wel Zotheid, maar geen grappige zotheid ook al wordt er gelachen. Als je meer wilt weten over komma's en dergelijke, raad ik 'Voor de vorm' aan uit de schrijfbibliotheek. Ik heb hem zelf in de kast staan. Ik ben van plan het te herlezen, want het is typisch stof die wegzakt.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Whisky is het in Nederland. Gister - Gisteren Hoe het met je gaat en hoe je je voelde is min of meer hetzelfde.. Wat een watjes. Aanhalingstekens weg, want er wordt niet direct gesproken. slachtofferhulp?" Daan lachte. "Ik ... hé - hè Oh. Oké," je ben - je bent boven aan - bovenaan kiil-countlijst.)(?) vroeg ik moeizaam? Of vroeg iemand anders dat? Aangezien Sander en Raymond vroegen hoe het met hem ging. Was het met opzet gebeurd? Wat een stelletje hufters. Zot is het wel.