Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

#39 - Wat ga je doen?

En daar zit ik dan met een geïrriteerde rechterhand. Nee, ik heb mijn hand niet ingesmeerd met dagcrème. Dat heb ik niet nodig om mijn handen te voelen. Mijn diepgang is als die van een kip. Zonder kop. Daar creëer ik geen diepgaande bespiegelingen mee. Hooguit een grappig verhaal of iets wat daarvoor moet doorgaan. Ik waardeer mezelf voldoende om andere mensen waarde te kunnen toekennen. Deze opdracht is niet de mijne. Dus mag ik zo vrij zijn om te vragen wat jou, de lezer van deze tekst, op dit moment interesseert? Wat jouw drijfveren zijn? Wat je gelukkig maakt of simpelweg blij? En wat je nog gaat bereiken in dit leven? Je mag er gerust een tijdje over nadenken. Ik hoor graag van jullie.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ook! Maar van Barts reactie word ik weer minder blij... ;)
Oops! Ssst, niemand heeft 't gezien... ;)
Ik heb iets niet gezien. Iets wat Dos schijnbaar wel heeft gezien. Ik ben nu best wel nieuwsgierig.
Vooralsnog blijft dat het geheim van ons drietjes.
Ik verwacht eigenlijk een confessie van Bart.

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik verwacht eigenlijk een confessie van Bart.
Ik dacht dat je me wat beter had leren kennen.

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ook! Maar van Barts reactie word ik weer minder blij... ;)
Oops! Ssst, niemand heeft 't gezien... ;)
Ik heb iets niet gezien. Iets wat Dos schijnbaar wel heeft gezien. Ik ben nu best wel nieuwsgierig.
Vooralsnog blijft dat het geheim van ons drietjes.
Dan zegt ik maar niets! ;)

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is nu al groter dan het was. Vergeet 't. Het zou alleen maar tegenvallen.
Bart...! Niet bagatelliseren! Op dit forum hoort het niet!

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Bagatelliseren klinkt als dreggen. Gek genoeg heeft het niets (of als je heel erg je best doet, een klein beetje) met elkaar te maken.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bart denkt dat het niet meer te zien is, maar het is nog steeds zichtbaar voor iedereen.
Nu zie ik heT.
Ik had in mijn eerste reactie nog wel een aanwijzing gegeven. Als je uit nieuwsgierigheid maar blijft baggeren en dreggen vind je het uiteindelijk.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Bart denkt dat het niet meer te zien is, maar het is nog steeds zichtbaar voor iedereen.
Nu zie ik heT.
Ik had in mijn eerste reactie nog wel een aanwijzing gegeven. Als je uit nieuwsgierigheid maar blijft baggeren en dreggen vind je het uiteindelijk.
Ik lees te oppervlakkig :-)

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik leest te oppervlakkig :-)
Volgens mij heeft Anne met mijn quote gesjoemeld...
Lijkt me onmogelijk. Anne kopieerde je tekst om 15.27 die nu (gecorrigeerd) staat op 15.28. We hebben het minieme foutje, zoals we er vele maken, inderdaad zwaar opgeblazen. Dit om het mysterieus en spannend te maken. Maar het stelde inderdaad niets voor. :)

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ik denk dat Richard even iets anders aan het doen is. Doorgaan met deze opdracht tot 100.

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik denk dat Richard even iets anders aan het doen is. Doorgaan met deze opdracht tot 100.
Wat win je, als de de 100e bent?

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik denk dat Richard even iets anders aan het doen is. Doorgaan met deze opdracht tot 100.
Wat win je, als de de 100e bent?
Dan mag je 101 t/m 110 ook vullen.