Lid sinds

4 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

online schrijfgroep, alle genres

Ik wil graag een schrijfgroep oprichten voor iedereen die interesse heeft. We kunnen verhalen van elkaar lezen en elkaar tips geven. Ik wil dit niet op een vaste dag doen, het moet meer een groep worden waar je vragen kunt stellen en feedback kunt krijgen wanneer je zelf wil. Misschien heb je zelf nog andere ideeën voor deze schrijfgroep dan hoor ik ze graag. Bijvoorbeeld over hoe we de verhalen uitwisselen. Er is plek voor iedereen dus als je zin hebt, hoor ik het graag.

Lid sinds

4 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

@Riganthor: Ik heb je zojuist een uitnodiging gestuurd. Welkom bij de club!

We zijn nu met acht personen in de schrijfgroep. De komende tijd gaan we er even aan wennen en kijken wat wel werkt en wat niet. Er gaat dus voor nu even een slotje op, maar in een later stadium kunnen we er wellicht weer mensen bij hebben :)

 

 

Lid sinds

4 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo allemaal,

 

Na maanden niets met onze online groep gedaan te hebben, willen we hem weer gaan herstarten. Daarbij kunnen we wel weer nieuwe leden gebruiken. Dus als je nog interesse hebt, geef mij in een privé-bericht dan je email-adres, dan kan ik je de link geven van onze online schrijfgroep.

Groetjes Jolanda