Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Groepje in Zeist

Ik zou graag andere schrijvers ontmoeten in Zeist en omgeving. Daarom wil ik een groepje starten van vier of vijf mensen. Voor alle leeftijden en genres (fictie, non-fictie, kindervergalen), met teksten in het nederlands of engels. Iedereen die meedoet stuurt een tekst naar de anderen per mail, van maximaal 7000 woorden. (korter mag ook) We nemen een week of vier de tijd om het allemaal van elkaar te lezen. Als we het allemaal van elkaar gelezen hebben komen we bij elkaar hier in Zeist en bespreken we de teksten.

Lid sinds

9 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi, Mijn naam is Oscar en schrijf fictie. Ik ben zeer geintersseerd en woon in Soest. Lijkt me leuk. Houd me op de hoogte van ontwikkelingen svp.

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Sanne, ik heb jou 2 keer een prive bericht gestuurd vorige week, maar geen bericht terug gekregen. Misschien is er ergens iets mis gegaan? Stuur anders prive een berichtje met je mail adres naar mij hartelijke groeten Michiel

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hallo Michiel ik maak deel uit van een schrijfgroepje in Zeist, Den Dolder en Utrecht helaas zijn er wat deelnemers gestopt, waardoor onze groep te klein geworden is, nu slechts twee of drie personen We zoeken daarom nu aansluiting bij andere hobby-schrijvers. Misschien hebben jullie inmiddels plek voor nieuwe leden? zo ja, voel je er wat voor om (eenmalig ) kennis te maken om te kijken of er een klik is graag hoor ik van je Lily Musters Zeist