Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

pod boekensite zoekt schrijvers

Voor een nieuwe website gericht op boeken uitgegeven in eigen beheer en pod ben ik op zoek naar schrijvers die een column of een gedicht willen plaatsen. Ook mensen die een leuk kort verhaal hebben over het schrijven en alles wat je daarbij meemaakt zijn welkom. Nog niet alles werkt (zoals de koop buttons) maar er wordt dagelijks aan gewerkt. Binnen een week of twee hoop ik van start te gaan. Snuffel maar eens rond bij http://www.boekengek.com/

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi DeEllis, Ik heb net de site even doorgenomen, het ziet er echt prima uit. Ik had alleen wat vraagjes en die doorgestuurd. Bedankt voor de tip.

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha DeEllis, Ziet er inderdaad leuk uit, maar is dit pro Deo, of staan ook VVV/Boeken/CD/HEMABonnen tegenover? Groets

Lid sinds

19 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Lijkt me goed, DeEllis! :thumbsup: :!: Is het alleen promotie voor boeken die uitgebracht worden in eigen beheer en on demand? Dus niet voor mensen die uitgeven bij een reguliere uitgeverij? Het ziet er mooi uit, de site!

Lid sinds

19 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
En wat wil je dan met stukjes van schrijvers? En inderdaad: is dat pro deo?

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi DeEllis, Het ziet er allemaal leuk uit, maar die stukjes van schrijvers kunnen die schrijvers ook op hun of op deze site zetten. Wat voor voordeel is er voor anderen om met hun stukjes op boekengek.com te staan?

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
ziet er heel mooi uit DeEllis, nu maar gauw mijn boek uitgeven (hm, wat doe ik toch lang over bepaalde zaken) en dan hierop plaatsen. In de voorwaarden lees ik dat het iedere uitgave kan zijn of alleen maar via POD?

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
DeEllis ben jij dit zelf of is het een ander die gebruik maakt van je account? Lijkt me anders een beetje moeilijk regelen vanuit Turkije.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zal uitleggen wat de bedoeling is. Het creeeren van een verzamel plek voor boeken uitgegeven in eigen beheer of pod. Ik ben van mening dat de klant niet die 20 pod uitgevers afloopt op zoek naar een boek. Er is een centraal punt nodig. Om de site body te geven staan er ook regulier uitgegeven boeken op. Dat zal zo blijven om die boeken die niet in de pers komen of vooraan in de winkel liggen wat extra aandacht te geven. Om de site vlot te trekken is plaatsing voor particulieren voorloping gratis. In de toekomst zal ik een prijs per jaar vragen. Ik ben er nog niet uit hoeveel, maar veel zal het nooit worden. Om bezoekers te trekken is het nodig de voorpagina te vullen met leuke zaken. Een binnenkomer. Het zal zich gaandeweg vormen denk ik. Ook zal het afhangen van wat ik heb om te plaatsen. Hoe beter de voorpagina hoe meer belangstelling of vaste klanten. Wat zich zal uiten in de verkoop van boeken. Vergeet niet dat ik alleen maar doorgeefluik wil zijn. De koop button zal je brengen bij bol.com, bij de pod uitgever in zijn winkel of op je privé website. Maar net wat je wilt. Jouw voordeel als je stukjes instuurd? Dat lezers misschien je boek opzoeken. Naamsbekendheid

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
In de komende tijd hoop ik het geheel verder uit te bouwen met meer boek rubrieken enz. Heb je nog wat liggen? Stuur het mij om te plaatsen. :nod: Als het al elders gepubliceerd is geen probleem zolang je de rechten zelf nog hebt. Het zou leuk zijn om bv boekresenties van de geplaatste boeken te presenteren. Ik denk dan aan de leden van de leescirkel. Schrijf ze voor elkaar en stuur ze op.

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Waar ThePhantom dus allerlei geheimzinnige posts over maakte dat hij dit nog allemaal moest uitzoeken, heb jij gewoon gedaan? Top! Ik zet hem bij de links op mijn site.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi DeEllis, Het ziet er allemaal leuk uit, maar die stukjes van schrijvers kunnen die schrijvers ook op hun of op deze site zetten. Wat voor voordeel is er voor anderen om met hun stukjes op boekengek.com te staan?
Ik kan me zo voorstellen dat er onder je stukje een webadres staat waarlangs de lezer met één druk op de knop doorsuist naar jouw site om meer van je te lezen. :nod:

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@MichaM Je kunt dus nog steeds niet een en een bij elkaar optellen......
Zou best kunnen, ik lees niet alle topics even goed. Maar vertel es dan, wat was jij ook alweer van plan dat je niet aan de grote klok zou hangen?

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@MichM De Site van Ellis voordat ze er zelf mee zou komen. Ze had me tevoren ingeseind of ik even een slag om m'n arm wilde houden. Vandaar dat ik even op de remmen moest staan. Ik had het over haar site, al die tijd. Snap je het nu?

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Goed zeg, Ellis! :thumbsup: Ziet er erg mooi en functioneel uit en ik heb 'm bij m'n favorieten geplaatst. En mag ik vast een plaatsje reserveren voor de anti -ZZetc voor begin 2009?

Lid sinds

18 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Niet dat ik het niet ontzettend knap vind, een initiatief als dit, want er gaat vast heel veel werk in zitten en er heeft ook al veel werk ingezeten, het ziet er prachtig uit, alle lof en alle dank. Sterker nog, ik doe graag mee. Dus kritiek, nee, zo bedoel ik mijn komende opmerking niet. Wel als iets om over na te denken, en bedenk, ik schrijf dit als lezer, niet als schrijver. Want wat ik nu zo mis bij de sites van pod uitgeverijen is het fonds. Als ik een nieuw boek wil maar niet weet wat, dan pak ik graag een boek van Anthos. Anthosboeken hebben een bepaalde sfeer en stijl die me aanstaat. Anthos heeft een bepaalde smaak, zo gezegd, dus ik kan mijn euro's daar met een gerust hart besteden aan een gokje; een nieuwe schrijver. Op pod/eb sites weet ik niet waar ik aan toe ben. Ik kan een leuk boek tegenkomen van schrijver X, maar dan hoeft het boek van schrijver Y daar in de verste verte niet op te lijken. In plaats van een onderverdeling in genre had ik een onderverdeling in fondsen dan ook heel orgineel en van toegevoegde waarde gevonden. Toegegeven, dat is nog meer werk, want dan moet je alle aangeboden boeken ook daadwerkelijk lezen of scannend lezen of laten lezen, en dan ook nog volgens een ongetwijfeld lastig systeem indelen, maar dan heb je wel iets waar ik voor terug zou komen. Iets wat je anders maakt dan de andere sites!

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Plenty goede schrijfers bij AA. Wat Ellis doet is een alternatief bieden tegen de "neppers" - voor de beginnende beginners, maar ook een extra duw in de rug voor rookies. Een verlengstuk van Oscar G's "Guerilla Publishing".

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuke site. Wat betreft de inkomsten. Bol.com heeft een eigen affiliateprogramma. Testnet.nl biedt allerlei bladen aan. M4n.nl heeft geloof ik selexyz als klant. Kijk anders even op affiliate-forum.nl

Lid sinds

18 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Phantom? AA? Ik lees niet alle topics, en drink ook niet :lol: dus ik mis vast iets? Nogmaals, het is geen kritiek, alleen een aanvullende gedachte. Ellis site is heel aantrekkelijk, niet in het minst door de mooie vormgeving.

Lid sinds

19 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Vergeet niet dat ik alleen maar doorgeefluik wil zijn. De koop button zal je brengen bij bol.com, bij de pod uitgever in zijn winkel of op je privé website. Maar net wat je wilt. Jouw voordeel als je stukjes instuurd? Dat lezers misschien je boek opzoeken. Naamsbekendheid
Dus je bent een etalage, of een boekwinkel, waar een klant bij wijze van spreken door kan lopen naar achteren waar hij de auteur ziet zitten, die zelf zijn boek aan de klant verkoopt?

Lid sinds

19 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat Ellis doet is een alternatief bieden tegen de "neppers" - voor de beginnende beginners, maar ook een extra duw in de rug voor rookies. Een verlengstuk van Oscar G's "Guerilla Publishing".
Is dat zo? Dan heb ik het niet goed begrepen. De 'neppers' zoals jij ze noemt, brengen ook de boeken uit (printen/drukken ze). Gaat DeEllis dat ook doen?

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ceridwen, ik snap waar je op doelt maar dat is erg lastig. Op kwaliteit kan ik in elk geval niet schiften. De bedoeling is juist een plek voor iedereen. Dat moet iemand anders maar doen. Verder is de eerste column binnen. Die staat er nu op. Deze zal lang blijven staan, tot de site met de zoekmachines is te vinden. Mocht er meer binnen komen (wat ik hoop) dan bewaar ik deze tot de site werkelijk op gang komt. Er bleek een misverstand te zijn over de inhoud. Columns en gedichten hoeven niet over schrijven en alles wat er mee samengaat te gaan. Artikelen wel. Verder heb ik veel boeken van forum schrijvers gevonden maar zeker niet alle. Sta je er niet bij en wil je dat wel lees dan even de voorwaarden en stuur me de info. Sta je erop en wil je dat juist niet, mail me en ik haal je eraf. Ook veranderen van de foto's en tekst kan.