Lid sinds

17 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijver gezocht voor de biografie van mijn vader

Mijn vader is afgelopen december 70 jaar geworden. Voor de kinderen en kleinkinderen (en toekomstige achterkleinkinderen) wil ik graag dat er een biografie van hem wordt geschreven. Dit geeft meteen een beeld van het leven in Drenthe in de afgelopen 70 jaar. Om deze klus te klaren zoek ik een schrijver die het leuk vindt om in het leven van mijn vader te duiken en hierover een aardig "boekje" te schrijven.

Lid sinds

17 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik ben zelf een Drent, woon al vijftien jaar in Belgie, maar m'n thuisland zit nog altijd tussen m'n kiezen.
Misschien kunnen we samen eens babbelen om te zien hoe we dit inkleden. Het lijkt me in ieder geval heel leuk en zinvol....
Neem maar contact op.

Gerj

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

lijkt me leuk, maar lastig want ik woon in frankrijk.
als alle info geleverd wordt zijn er natuurlijk mogelijkeden.
Maar voor niets gaat de zon op: een pagina tekst loopt al snel in de papieren.

Lid sinds

19 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Goed, ik woon ook in Drenthe en schrijf biografie-en volgens een beproefde methode.
Jullie kunnen kiezen uit een aantal pagina's op papier dan wel cd-rom, tot een compleet boek, met foto's, harde kaft, professionele lay-out, en gedrukt.
Je kunt te allen tijde contact met me opnemen.
Hartelijke groetjes Marriejeanne.

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Sinds 3 jaar schrijf ik met mensen samen hun levensverhaal op papier en bundel hun verhaal tot een meer of minder eenvoudig boe. Misschien kan ik ook iets voor je vader betekenen? Kijk gerust even op de website: www.schrijverij.net. Als je interesse hebt hoor ik het graag van je.

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Meen je dat serieus? ik heb de site snel weer weggeklikt. Totaal niet professioneel. Iemand die niet eens (goed) investeert in zijn site, zal waarschijnlijk ook wel weinig andere diensten professioneel leveren. Dat idee krijg ik er een beetje bij.

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Mja, zo zie ik dat nou eenmaal. Als je met links gaat strooien in de hoop klandizie te krijgen, moet je toch in ieder geval iets te tonen hebben.

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het ziet er inderdaad niet echt professioneel uit nee, maarja wie weet leveren ze wel prima diensten :) geen idee :)

Lid sinds

19 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Toen moest Juf Marrie echt even kijken op die site. Zij vindt dat hij een goede indicatie geeft van wat men verwachten mag van de Schrijverij. Maar heel erg gedegen vindt ze de site (nog) niet, er zitten best wat taal-, spel- en vormgeversonvolkomenheden in. Ook doet 'schrijverij' te veel denken aan 'knutselarij', 'tekenarij'. Het heeft iets vrijblijvends. Een hobby. Maar ja. Ik denk dat er wel een publiek door wordt aangesproken en daar gaat het om. Toch?

Lid sinds

19 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Overigens reageert de topicstarter helemaal nergens op. De biografie zal wel al klaar zijn.

Lid sinds

17 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nou Wonderer, een effectievere manier om iemand meteen de deur in zijn gezicht te gooien die net een kijkje komt nemen weet ik niet.

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Die topicstarter heeft in totaal maar liefst 1 berichie gepost. Was hij z'n wachtwoord vergeten ofzo? :)

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Nou Wonderer, een effectievere manier om iemand meteen de deur in zijn gezicht te gooien die net een kijkje komt nemen weet ik niet.
Oh, ik wel. Ik wilde er voor Mara al iets over zeggen, maar ik dacht, laat maar, het doet er ook niet zoveel toe. Maar als dan iemand zegt dat het een mooie site is, kan ik me niet inhouden. Heb ook verder niet het idee dat de persoon in kwestie nog terug zal komen. Link is gedumpt, er zijn verder weinig tot geen topics over autobiografieen, taak volbracht.

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben het met wonderer eens hoor... de site ziet er niet geweldig uit en daarom heb ik hem ook weg geklikt (niet dat ik wil zeggen dat ik zulke goede websites in elkaar knutsel hoor! dat is even wat anders...)