Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Gedichtendag 2008

Ter gelegenheid van de Vlaamse Gedichtendag 2008 op 24 januari zoekt De Lege Ton van Diogenes gedichten. Het invulformulier vind je op de website www.legeton.be onder de rubriek Vers van het Vat.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hee, leuk, van De Lege Ton :) ik heb nog een gedicht, zal er eens aan sleutelen met commentaar dat ik al kreeg en dan stuur ik 't op.

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik was wat te snel gisteren. De Gedichtendag is op 31 januari. Dus hebben jullie nog een week langer tijd om iets in te sturen.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb het gedicht opgestuurd (later misschien nog eentje, moet die nog afmaken) maar toen ik op verzenden klikte zei internet dat de webpagina 't niet deed. Is hij er wel, Ludo?

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Aart, De pagina is er bij mij wel. ik heb net ook wat opgestuurd naar Ludo van de Duigen Ton.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Raar. Ik probeerde het nog een keer maar hij deed het weer niet. Nou ja, als Ludo 'm heeft zal hij het wel zeggen hoop ik.

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Door het inzenden van dit formulier gaat de auteur akkoord met publicatie op de website van de Lege Ton van Diogenes en bij uitbreiding met de publicatie in een verzamelboek. Wat betekent dit? (bij uitbreiding met de publicatie in een verzamelboek, bedoel ik dan) Uitbreiding?

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
dat het misschien gepubliceerd wordt in een bundel denk ik als ik dat lees

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
xD haha volgens mij dat het nog niet zeker is dat er een boek gemaakt wordt, alleen dat die kans er is

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Aart: we hebben je gedicht ontvangen. @ Babbel: De Lege Ton wil jaarlijks zo'n verzamelbundel uitgeven van wat er allemaal in het jaar op de website is verschenen. Dit jaar doen we dat met de elfjes en nog wat andere teksten.

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Oscar Z.: we hebben niets van je ontvangen. Ik heb wel twee blanco formulieren ontvangen. Wel sensatie: de Lege Ton ontvangt een Leeg Gedicht. Maar ik denk dat dit niet de bedoeling is. Mocht het niet lukken met het formulier dan kan je altijd nog mailen naar redactie@legeton.be.

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Ludo Ik heb mijn 2 gedichten nog een keer ingestuurd.

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Oscar Z. & Luthien: de Lege Ton heeft (opnieuw) enkele blanco formulieren ontvangen. Ik heb een tiental minuten het formulier getest en de verzending en ontvangst lukt. Ik heb nu op onze website een bericht gezet dat de inzender binnen 24 uur via de mail een ontvangst van De Lege Ton moet krijgen indien De Lege Ton het gedicht ontvangen heeft. Mocht het toch niet lukken, je kan je gedicht altijd mailen naar redactie@legeton.be. Collega-schrijver Eef heeft het ook op deze manier gedaan. Misschien ligt het aan de PC- of internetinstellingen. In elk geval een bitmysterie!

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Ludo Jippie, gelukt nu volgens mij. Ik ga inderdaad akkoord met de voorwaarden.

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Forumvrienden De Lege Ton heeft de ingezonden gedichten op haar website geplaatst. Geniet maar van de juweeltjes op deze Gedichtendag!!

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Er staan inderdaad gedichten tussen die mij zeer ontroerden. Er is toch heel wat ongekend talent in Nederland en Vlaanderen. Als De Lege Ton een aanzetje kan bieden om bekend te worden, dan is onze opdracht geslaagd. Alle druppeltjes tellen: het is niet de zee dat de zee maakt, maar de ontelbare druppeltjes (eigen citaat).

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hé Eef, bedankt voor je reactie op het weblog! Ik weet niet of je op hyves zit ofzo maar: deed me goed! :) En Oscar Z. ook! (Mayday.) Slaat helemaal niet op dit topic maar ja ... :o Hier zitten de dichters die ik moest vinden.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Veel bekende namen daar zeg :D (lees t nu pas, tijdelijke uitval die vanavond of maandag denk ik weer begint) leuk Ludo. Gefeliciteerd!