Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Leescoupé

KRO zoekt deelnemers voor de Leescoupé Voor een nieuw televisieprogramma, de Leescoupé genaamd, is de KRO op zoek naar mensen met een passie voor boeken! Misschien kent u zo iemand, of bent u zelf een fanatieke boekenlezer. Het programma gaat zich geheel afspelen in de trein. In de Leescoupé vertellen reizigers over een bijzonder boek dat zij aan het lezen zijn of hebben gelezen. Boeken zeggen vaak veel over de lezer zelf. Naast het verhaal dat het boek vertelt, zijn de makers ook geïnteresseerd in de persoonlijke verhalen van de lezer! Is er een boek dat u erg heeft geraakt, waar u een mooi verhaal over weet te vertellen, en lijkt het u leuk om een keer aan het programma mee te werken, stuurt u dan een email naar leescoupe@tvbv.nl. Vergeet niet uw telefoonnummer te vermelden!

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Misschien het laatst verschenen boek? Omwille van de actualiteit. Maar het kan ook gewoon het boek zijn dat je het leukst vond van iemand van hier. Met een goede motivatie, anders kom je de trein niet in. (Het wordt natuurlijk weer dikke sluikreclame voor de NS, maaar dat hebben we voor elkaar over.) Wie? Lijstje?

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
NS? Hoeft toch niet, kan toch ook NoordNederlandsNet zijn of hoe heet die andere treinlijn? ;)

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
O ja, dat is leuk, Aart. Even naar de kapper enzo. Nieuwe broek, nieuw jasje. (Gratis treinkaartje, natuurlijk).

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@marriejeanne: De kapper is ook gratis, dat doet mijn moeder altijd al :) die is daar heel goed in. Voor een nieuwe broek en een nieuw jasje heb ik nog even geen geld. Dus ik kan niet. En ik vind het veel te eng om te gaan :o Dus volgens mij kan jij dat beter doen :) ook al lijkt het me wel leuk. Mag je trouwens wel met je EIGEN boek daar? Ik dacht dat het ging om een boek dat je LAS en niet om wat je SCHREEF.

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, dat denk ik ook, Aart. Vandaar dat we elkaar moeten aanprijzen (zoals ik vind).

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind de boeken van Agatha Christie nog altijd erg goed. Laatst een 2ehandsje aangeschaft. een paperback met o.a. "Een hond als bruidschat." dan zit je gewoon met een brok in je keel omdat je dat zo goed kunt aanvoelen. Ik denk dus dat dat bedoelt wordt, een boek dat je ooit gelezen hebt en waarbij je helemaal zat te trippen, te zwijmelen of mee te leven. Maar ik heb zoveel oude favorieten. Ty-coyo en z'n haai. Loeloedji. Kruimeltje. Het eerste boek van Jean Auwel. Kruistocht in spijkerbroek. (Wat was de film opgepimpt, niks aan.) Nou ja, ik heb er nog zoveel, zou niet kunnen kiezen.

Lid sinds

18 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Krijg nou wat... Had ik me voor de gein op gegeven... word ik gisteren gebeld! Helemaal uitgehoord over mijn favo boek.. (en over mijn opleiding en schrijven, want hij had zijn huiswerk goed gedaan en mijn sites ook bekeken!) En als ze me in de opnames willen bellen ze me nog... en dat gaat vrij snel want hij zei dat de eerste opnames volgende week al zijn!!

Lid sinds

18 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
juliet marillier - wildewoud... Geen forum boek (sorry!) maar ik heb zoveel mooie boeken..! En dit is echt mn favo-favo boek :P

Lid sinds

18 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Leuk, Luthien! Joepiedepoepie, driemaal in de rondte! Ik kende die schrijfster niet eerlijkgezegd, maar op Wikipedia zag ik dat ze al heel veel geschreven heeft, fantasyverhalen. Grappig dat je dat zo graag leest. Ik ken het genre nauwelijks. Behalve Tolkien dan natuurlijk.

Lid sinds

18 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ik zit nu de hele tijd te peinzen welk boek ik zal nemen om over te vertellen in een mailtje. Er zijn er zoveeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllll!!!!!!!!!! De laatste tijd zit ik weer helemaal in de wereld van de antieke schrijvers: Homeros, Ovidius, Tacitus. Ik vind ze geweldig, die schrijflust die van elk woord spat en zo'n meesterlijk vakmanschap. Pfff.... Maar ja, dat staat zo van 'Kijk mij eens! Ik lees de klassieken...' :o

Lid sinds

18 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Ariadne... dat maakt toch niet uit? Het gaat er toch om welke boek JIJ leuk vind? Niet wat anderen ervan vinden. Ik bedoel bij mij kan je denken. Daar heb je weer zo'n hopeloos meisje, dat verliefd word op een sprookjes wereld. Wedden dat ze wil dat haar leven er net zo uitziet? Zo kan je over ieder boek wel wat zeggen...