Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Word jij onze nieuwe lesbische bestsellerauteur?

Word jij onze nieuwe lesbische bestsellerauteur? LaVita Publishing is op zoek naar (nieuw) schrijftalent. Heb jij een goed, leuk, mooi, spannend en/of ontroerend boek geschreven en denk je dat het goed genoeg is om uitgegeven te worden? Stuur het op! LaVita toetst alle manuscripten op onder andere taal, stijl, originaliteit, uitwerking, diepgang, verhaallijn, personages en karakter-ontwikkeling. Als wij net zo enthousiast zijn als jij, nemen we contact met je op over het eventueel uitgeven van jouw manuscript. Absolute voorwaarde is in elk geval dat je boek een lesbisch thema heeft. Kijk op www.la-vita.nl voor meer informatie. Daar kun je ook zien aan welke criteria je manuscript nog meer moet voldoen.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Josefien, jij had toch ook ingestuurd voor dat Nijmegens Lesbisch festival? En bij La vita kan ik een verhaal van je lezen. Van Zjors ook troouwens. Dus talent hebben ze al! :-)

Lid sinds

18 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ja, Eline Vere, de tijd dat een krantenfeuilleton zoveel impact had dat de hele stad fluisterde: 'Heb je het al gehoord? Eline is dood...'
Dat waren nog eens tijden.... :) Heerlijk!

Lid sinds

18 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Al met al blijft het natuurlijk een zeer onliterair criterium. Ik zie het al: 'Mevrouw, U heeft hier werkelijk een prachtig manuscript over de lesbische relatie ingediend. Maar... een vraagje: Bent u zelf lesbienne? Niet. Ach, wat jammer nu.' Het mag natuurlijk, maar ik ben er zeker geen voorstandster van. Doe je jezelf dan niet eerder kwaad dan goed als uitgever? Is het zelfs niet achterhaald, een teken van heterofoob gedrag? We kunnen wel zonder ieder 'foob'-gedrag tegenwoordig. Dat schaadt meer dan het baat. Ik vraag het me echt in alle goedwillendheid af. :) Ariadne

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, klopt, maar helaas heb ik bij de Nijmegens Lesbisch Festival niet gewonnen, ik had daar graag heen gewild om voor te lezen. Wel kreeg ik een juryrapport, goed he, aan alle 40 deelnemers hebben ze dat opgestuurd. Ik zou best een lesbische bestseller willen schrijver hoor, maar ja, eerst maar eens een huisje huren op de hei, haha.