Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Zin zoekt schrijvers voor interview

Voor meerdere portretten in tijdschrift Zin zoeken wij op korte termijn 50+'ers die bezig zijn aan een boek en dit ook daadwerkelijk willen laten uitgeven of daar al mee bezig zijn. Zin is een blad voor ondernemende vijftigers die midden in het leven staan. Wij willen deze mensen graag in ons blad hebben. U wordt kort geinterviewd over uw schrijfambities, professioneel gefotografeerd, opgemaakt en aangekleed. Interesse? Mail naar f.roelvink@sanoma-uitgevers.nl

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jeetje, net een paar jaar te jong... :confused: (ik zou best wel eens opgemaakt willen worden :D )

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Pluis, het lijkt me anders wel iets voor jou :) Ik zit zo'n 31 jaar onder de leeftijdsgrens. Best leuk aan deze kant.

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja jongens, leuk! Zjors zet haar hoedje op en ik doe doe mijn rode stilletto's aan. We zullen ze iets lekkers laten ruiken. :D

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Pff, opgemaakt? Gefotografeerd? Aangekleed? Ik ben boven de vijftig en een Nieuwe Vijftiger(schrijfgroep), kan genoeg vetellen over schrijven, mijn boek, enzovoort. Wel kom ik dan als mezelf, in mijn eigen kleren en zoals ik ben. Meestal kan ik me zelf aankleden, soms lukt dat niet, maarre dan heb ik goede hulp, hoor.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
is dat zo? Kun je je na je 50e niet meer zelf opmaken en aankleden? Hoe doet mijn moeder dat dan? :confused:

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Ik lees hier dat zin een blad is voor MOKKA's. Nee dat is geen koosnaampje voor mensen met een licht getinte huidskleur, maar een afkorting: Mondig, Ondernemend, KapitaalKrachtig en Actief Zin heeft ook een reclamefilmpje (nu doet Zjors zeker niet meer mee :))

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
O, dat is geweldig dat reclamefilmpje! Kleine Zjors en ik hebben het met aandacht bekeken en geconcludeerd dat we allebei krachtig worden voorgesteld in het filmpje :D Super! Ik ken het blad al (want behalve het kapitaalkrachtige val ik natuurlijk helemaal in de doelgroep :D ) en ik heb er ook al eens een gedicht in gepubliceerd. Kreeg ik toch mooi een vette boekenbon voor. Zonder gekheid, ik zou er best een keer in willen staan, het is een leuk blad, dus ik heb me daar al meteen gemeld (zonder Pluis met haar stilletto's :crybaby: ). En ik zal erg blij zijn als ze me daar gaan aankleden :D want mijn buurvrouw gilt vaak 's morgens als ik me op straat vertoon dat ik er weer nieieieieieieiet bijloop en dat ik eerst eens terug naar huis moet om wat fatsoenlijks aan te doen.

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Is toch superleuk in zo'n blad staan. En ze maken tig mooie professionele foto's. Ik zou het wel weten.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
En ik zal erg blij zijn als ze me daar gaan aankleden :D want mijn buurvrouw gilt vaak 's morgens als ik me op straat vertoon dat ik er weer nieieieieieieiet bijloop en dat ik eerst eens terug naar huis moet om wat fatsoenlijks aan te doen.
Ga je daarom verhuizen? :rolleyes:

Lid sinds

17 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Kan dat 50+ in de titel? Ik was teleurgesteld :P
Dat heb ik zo vaak als er weer eens ergens een aankondiging voor een schrijfwedstrijd staat. Leuk, denk ik dan, neem een kijkje en wat staat er weer... voor jonge schrijvers tot (pak 'm beet) 25 jaar! :angry:

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hier is de echte Saba weer en zij is ook boven de vijftig. Ik voel me vereerd, Zjors, dat je er toch werkelijk even over dacht om....