Lid sinds

17 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Linkruil

Hallo luitjes, ik heb zoals beloofd van iedereen waar mee ik op het forum regelmatig contact heb hun website gelinkt vanaf de mijne. (wordt vanmiddag geupdate) Dit zijn de sites die jullie noemen in je gegevens onderaan jullie postings. Mochten jullie foutjes zien of wat ook, laat het me nog ff weten. Een tegenlink wordt gewaardeerd. Groetjes Roos

www.judithvisser.nl
www.luthien.org
www.mickelke.punt.nl
http://mijneigen.blogeiland.nl/
http://users.telenet.be/blognote met als titel 'blognote'
http://clueless.web-log.nl/
http://caunostrekking.com/
http://schmiodile.blogspot.com/
http://nathaliesplace.improbabilityexpress.nl/
www.safira.leestvoor.nl
www.tisapescar.com
www.nicoletsteemers.nl
www.20six.nl/irenelangenfeld
www.nataliekoch.nl
www.versjeopverzoek.nl
http://sephilla.blogeiland.nl
www.carientouwen.com
www.ravendice.nl
http://aelberts.blogspot.com
www.mayliwen.com
http://willemjansen.volkskrantblog.nl/
http://nick.nbrok.org
www.gerardklappers.schrijft.nl

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Iemand zin om mij te linken? www.hetleesbeest.nl

Ik moet nog een linkpagina maken, maar als iemand mij wil linken doe ik dat zo snel mogelijk ;) Heb voor dat soort dingen altijd een aanleiding nodig...

Lid sinds

18 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik lees deze hele thread nu pas! Komt omdat ik vrijwel nooit op de pagina 'Oproep' kijk!
Ik had op mijn website al een pagina met schrijverslinks (de meeste van jullie staan daar volgens mij al tussen), maar ik ga hem snel updaten want ik zie er een boel bijstaan die ik nog niet heb toegevoegd aan de lijst.
Inderdaad een leuk idee Roos.

Lid sinds

18 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Kim wrote:
Ik lees deze hele thread nu pas! Komt omdat ik vrijwel nooit op de pagina 'Oproep' kijk!
Ik had op mijn website al een pagina met schrijverslinks (de meeste van jullie staan daar volgens mij al tussen), maar ik ga hem snel updaten want ik zie er een boel bijstaan die ik nog niet heb toegevoegd aan de lijst.
Inderdaad een leuk idee Roos.

Nogal een klein lijstje :wink:
Ik sta er ook nog niet bij :cry:

Groeten,

Nick

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

En jij hebt nog wel de moiste avatar van heel het forum. :wink:

Jongens (meisjes ook) je kunt een afbeelding van die avatar in het groot bestellen bij hem. Ik heb hem al in de bestelling!!
Binnenkort krijg ik hem persoonlijk aangereikt. :D

Lid sinds

18 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

nbrok wrote:

Nogal een klein lijstje :wink:

Haha, ja inderdaad. Maar ik deed het uit mijn hoofd van de mensen die ik ken, ik wist helemaal niet dat jullie er een heel topic over hadden. Ik ga het aanpassen!

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Nou Kim, je bent niet de enige die hier niet te vaak komt. Dat is een indrukwekkende lijst! Ik denk dat ik mijn linkpagina maar even aan moet passen of zo, want in de linkstijl die ik gekozen heb kan ik ze niet zomaar kwijt. Even geduld mensen - ik heb het nogal druk met lezen :wink: en zo nog wat zaken!

Lid sinds

18 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Sorry, het toevoegen de nieuwe links heeft even vertragin!g! Als ik tijd heb dan doe ik het in het weekend

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik zal ook eens een poging doen mijn linkpagina verder te updaten.

Lid sinds

17 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

@nic brok, hoi wat bedoel je dat je er niet bij staat? In mijn lijst toch wel, of bedoelde je kims lijst?

Lid sinds

18 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Roos Boum wrote:
@nic brok, hoi wat bedoel je dat je er niet bij staat? In mijn lijst toch wel, of bedoelde je kims lijst?

Ik reageerde op Kim, dus ik bedoelde Kims lijst. :wink: :lol:
Jij staat ook bij mij in de linklijst en ben aan het nadenken om voor dit forum een
aparte pagina te maken.

Groeten,

Nick

Lid sinds

17 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

dan had ik het goed begrepen. Groetjes

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ha luitjes,

Mijn kindersite is klaar. Klik op mijn www en meld me je kritiekpunten als je daar zin en tijd in/voor hebt.

Ik heb op deze site nog geen links van jullie geplaatst. Ik zou dan onderscheid moeten maken wie wel en wie niet. Deze site is echt helemaal voor kids geschreven en ik heb liever niet dat ze de boeken van bijvoorbeeld Kim en Raven gaan lezen. Wie dan wel en wie niet, dat wordt moeilijk.
Dus voorlopig hier geen links, maar binnenkort komt mijn grotemensensite in de lucht. Dat is de site van mijn pseudo. En daar mag alles opkomen wat God en mijn vader verboden hebben. Graag zelfs. Daar komen ook miijn lesbo-kerstverhalen en gevallen vrouwen enzo op. Daar komt een pagina met: 'mijn vrienden van schrijvenonline.org'. Dus als jullie nog even geduld hebben, word je daar gelinkt. Ik zal de hele rits dan even uit dit topic plukken.

Lid sinds

18 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Zjors wrote:
en ik heb liever niet dat ze de boeken van bijvoorbeeld Kim en Raven gaan lezen.

Voor de goede orde wil ik wel even vermelden dat er in mijn volgende boek nauwelijks seks meer voorkomt. Zo zie je maar hoe snel je een naam krijgt... :lol:

En nu ga ik jouw nieuwe site bewonderen!

Lid sinds

18 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wow, ziet er geweldig uit Zjors!!
Wat een genot om te lezen haha, ik voelde me weer helemaal kind worden, dat gedicht over die fiets: heerlijk!!!

Wij hebben vroeger op school nooit een schrijver op bezoek in de klas gehad. :cry:

Echt een hele mooie site. Professioneel, duidelijk. Well done!

Lid sinds

17 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hé die Zjors. Gave kleurige site. En wat superleuk die routes die jij voor kids voor de vvv schrijft.

Nog even een vraag. Ik mail je even.

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

@ Zjors:

Feestelijk ziet het eruit zeg! En de kleuren, wordt je helemaal blij van :lol:

Trouwens, ik wil graag op de 'door God en vader verboden dingen'-site gezet worden hoor. :D :D

Groet,

Raven.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Quote:
Trouwens, ik wil graag op de 'door God en vader verboden dingen'-site gezet worden hoor.

Hier nog een. Ik geloof dat er aardig wat op mijn site staat dat door God verboden is, grinnik.

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ja Kim, Tisa en Raven daar komen jullie helemaal op te staan. Op die andere site.

De trend is tenslotte stout dus alle stoute meisjes mogen daar tussen de brave deerntjes en de lieve jongetjes met hun site vermeld worden :lol:

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi Zjors,

Ik heb ook je site bewonderd. Geweldig zoveel kleuren en zo op kinderen gericht! Echt heel leuk geworden!!
Ik begrijp dat je niet alle links van dit forum op de site kunt zetten. Ik heb dat zelf ook, mijn site komt bijna in de lucht (bij het verschijnen van mijn eerste boekjes). Hierop kunnen alleen kinderboekenschrijfsters op gelinkt worden.
Maar op mijn volkskrantblog link ik iedereen die maar wil!
En ik hoop dat jullie mij straks ook willen linken...

Succes met al je boeken!!
Groetjes, Anne :D

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Zjors,

De uitspraken op de beginpagina zijn erg grappig. :D
Voor de rest zie ik niet veel en doet de site bij mij een beetje raar. Ik kan geen andere pagina's vinden en tot in het oneindige naar beneden scrollen.
Het ligt vast aan mij of mijn computer, maar ik dacht laat ik het voor de zekerheid maar even melden.

En ik wil ook op de stoute meisjes site. :wink:

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik kreeg ook een melding van Wonderer dat hij het in FireFox niet goed doet. Wel in Internet Explorer. Doe jij het met Fire Fox? Kun je ook switchen naar Explorer in dat geval (gratis te downloaden)?

Ik heb gevraagd of de maker (nee, ik maak zoiets niet zelf) dit kan verhelpen.
Doe je het toch met explorer dan kan het ook zijn dat je hem al eens geopend had toen hij niet af was. In dat geval moet je even boven op de pijltjes van refreshen (vernieuwen, ligt eraan welke versie je hebt) klikken en misschien moet je dat bij elke pagina wel even doen?
Ook je tijdelijke internetbestanden verwijderen, via de knop extra en dan internetopties en dan tijdelijke internetbestanden wissen kan helpen als er nog een oude versie inzit.

Nou ik hoop dat het een van deze dingen is, anders is er een echt probleem.

En natuurlijk komt jouw site straks op Kaat haar site!

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Zjors wrote:
Ik kreeg ook een melding van Wonderer dat hij het in FireFox niet goed doet. Wel in Internet Explorer. Doe jij het met Fire Fox? Kun je ook switchen naar Explorer in dat geval

Het klopt. Ik werk sinds kort met Firefox en daarin doet het probleem zich voor. Zojuist heb ik je site via Internet Explorer geopend en dat ging prima. Zo dat ziet er wel even anders uit: Prachtig :D

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Het sprak de dames hier ( 9, 11 en 12 geloof ik) erg aan. Een échte schrijver. Ze vroegen zich wel af wat een makkelijk-lezen boekje was en ik heb beloofd dat ik dit aan je zou vragen. Hierbij dus.

( Ik weet namelijk de technische omschrijving wel, maar daar hebben ze niet veel aan).

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Een makkelijklezenboek is een boek waarin het leesniveau lager is dan je op die leeftijd als 'gemiddeld kind' leest. Maar de inhoud is wel passend voor de leeftijd.
Bijvoorbeeld een AVI 4-boek voor tienjarigen of een AVI 6-niveau voor 12-jarigen. Zodat je als je tien bent en nog op AVI 4 zit geen boekje hoeft te lezen over 'muisje piep' maar een echt boek over twee verliefde kids of zo.

Meestal is de tekst niet alleen kwa AVI aangepast maar staat elke zin op een nieuwe regel, wordt er soms een apart lettertype gebruikt, zijn de letters groter, staan er meer illustraties in die het verhaal nog eens laten zien en staan er weinig uitdrukkingen en gezegdes in.
Veel actie en veel dialoog. Er gebeurt lekker veel, het is spannend, maar toch niet moeilijk te lezen.
In de bieb hebben die boeken een rood plakkertje onder aan de rug zodat kunderen die moeilijk lezen toch makkelijk kunnen lezen.

Dus eigenlijk zijn het makkelijke boeken voor moeilijke lezers.

Zo, wat een uitleg. Snappen ze het zo?

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Zjors,

Gefeliciteerd! Ziet er goed uit, zeer kind-vriendelijk en vrolijk.

Lid sinds

18 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Ellis wrote:
Zjors,

Gefeliciteerd! Ziet er goed uit, zeer kind-vriendelijk en vrolijk.

Ja een witte pagina met page not found :? :lol:

Zjors: wil je een goede en betrouwbare provider: neem contact met mij op.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ellis wrote:
Zjors,
Gefeliciteerd! Ziet er goed uit, zeer kind-vriendelijk en vrolijk.

Echt wel! Zelf gemaakt?

Lid sinds

18 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Mooie site zjors! Ik dacht eerst van wat een rare site! maar toen zag ik heel klein staan dat de site niet op firefox draait :oops:
maar je staat tussen de links hoor!

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Zjors wrote:

Zo, wat een uitleg. Snappen ze het zo?

Yep!

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ja, die site.....

Nee, niet zelf gemaakt. Laten maken door een vriend die nu pas ontdekt, na jullie opmerkingen, dat hij niet op firefox werkt. Maar daar wordt aan gewerkt.

En Nbrok deze provider is denk ik wel betrouwbaar. Er was bij de maker iets fout gegaan, niet bij de provider. Maar hij is er weer. Tenminste voor de Internet Explorergebruiker.

Welke provider adviseer jij overigens Nbrok?

Als alles goed draait ga ik overigens wel zelf alles aanvullen en bijhouden en wijzigen. Nou reken maar da ik dan vaak even HELP!!! zal roepen.