Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Proeflezen voor schrijfwedstrijd.

Hallo, Ik ga voor het eerst mee doen met een schrijfwedstrijd. En zou graag feedback willen. Tips zijn ook welkom van mensen die al een keer hebben meegedaan met een wedstrijd. Ik mag een verhaal plaatsen van 3000 woorden waarvan alleen de eerste bladzijde te lezen is. Dat is 500 woorden. Niet veel dus heb het erg moeten aanpassen. Ik wil in eerste instantie eerst de 500 woorden plaatsen en zal daarna meer plaatsen. Zijn er mensen die mijn korte verhaal willen lezen? wat ik wil weten: - hoe leest het weg? makkelijk, stroef? - fouten, taal? - hoe komt het over? wil je meer lezen? - wat voor gevoel krijg je bij het verhaal? Groet, Noor

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Noor, plaats die 500 woorden op proeflezen.
Dat zou ik niet doen. Het is voor een schrijfwedstrijd Tja, als een jurylid hier rondloopt en haar tekst bij proeflezen ziet, kan dat reden voor diskwalificatie zijn.

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Voor welke wedstrijd is het? Inderdaad, wat Calenzia schreef is erg belangrijk: NOOIT een verhaal voor een wedstrijd op proeflezen zetten, tenzij er in het reglement staat dat eerdere publicaties OK zijn en anonimiteit niet nodig is.

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo, oh wat jammer. Ik had al een gevoel dat het misschien niet al te slim zou zijn om het van te voren te plaatsen. Het gaat tenslotte ook om de eerste 500 woorden. Wat kan ik het beste doen? Zou toch graag enige feedback van iemand willen hebben. Noor

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als je vertelt wat voor type wedstrijd het is, krijg je misschien eerder respons, Noor. De naam van de wedstrijd noemen is ook geen probleem, zolang je maar niets over de inhoud van je verhaal loslaat en bijvoorbeeld ook niet zegt dat het precies 2976 woorden zijn.

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je klikt op m'n plaatje en dan op contact. Ik weet niet of je daar je al in kunt sturen, maar als je je mailadres stuurt, komt alles goed Misschien nog meer liefhebbers?

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Normaal had ik na dat A ook B gezegd. Nu even niet, want ik zit al tot over mijn oren in de verhalen. Zie mijn onderschrift...