Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Pure Thrillers zoekt schrijvers

Pure Thrillers is het nieuwe magazine voor korte verhalen op het gebied van thrillers, crime, detective en suspense. Met bijdragen van bekende en onbekende schrijvers, allemaal origineel Nederlandstalig werk. Pure Thrillers is het nieuwe podium voor de (amateur-)schrijvers van Nederland en Vlaanderen. Auteurs die zich met een kort verhaal willen presenteren aan een breed lezerspubliek. Niet alleen kunnen ze hiermee naam maken en een schare fans creëren, ook kunnen ze zichzelf zo op de kaart zetten richting uitgevers. Immers: Nederland kent veel schrijvers, mensen die zich ook op ons vakgebied begeven. Tijd dus om jezelf te presenteren! Ben jij een schrijver? Stuur dan je bijdrage (maximaal 7.000 woorden) naar alex@attest.nl en zet in de kopregel 'bijdrage Pure Thrillers'. Een deskundig team redactieleden beoordeelt de inzendingen en laat je aansluitend weten of we je verhaal willen publiceren. Helaas kunnen we je in dit stadium (nog) geen vergoeding bieden, maar wel een podium waarop je je mag presenteren! Voor meer info zie: www.purethrillers.nl

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ziet er goed uit zeg! Mocht ik ooit iets schrijven dat bij jullie past, zal ik het zeker insturen. Succes met dit leuke initiatief.

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Inderdaad, een heel leuk initiatief. Ik heb het één en ander liggen en ga eens kijken of daar iets inzendwaardig bij is. Veel succes!

Lid sinds

18 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha! :) :thumbsup:

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Cobra, misschien kun je een apart topic openen voor die wedstrijd, onder schrijfwedstrijden.

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb vorige week heb bericht gekregen, dat ze mijn verhaal niet plaatsen. Ze waren gecharmeerd van mijn schrijfstijl maar vonden het onderwerp niet geloofwaardig genoeg. Deze reactie beschouw ik als een compliment.

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb een verhaal ingestuurd. :)
Uitstekend! Je zult weldra horen of jouw verhaal past in het PT-plaatje. ;-)

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb vorige week heb bericht gekregen, dat ze mijn verhaal niet plaatsen. Ze waren gecharmeerd van mijn schrijfstijl maar vonden het onderwerp niet geloofwaardig genoeg. Deze reactie beschouw ik als een compliment.
Een goede schrijfstijl is zeker een compliment waard. Wat de geloofwaardigheid betreft: dit is het grote struikelblok dat het leeuwendeel van de inzenders parten speelt. De plot hoeft niet slecht te zijn, maar als deze net wat te voorspelbaar is, valt voor de lezer de spanning te snel weg. Yvonnecm, waag gerust opnieuw een poging. Je hebt reeds aangetoond het nodige in je mars te hebben.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Als jij niet wint, weet ik het ook niet meer. Jij bent een echte griezel. :eek: lk heb niet van die korfte verhalen. Ik kan natuurlijk wel een stuk uit een ander stuk pleuren, maar het verband is dan weg. Dan maar geen verband en laat ik hem gewoon doodbloeden.

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb nu te weinig tijd om me op alle genres tegelijk te storten. Ik begon met voornamelijk fantasyverhalen, maar houd me de laatste tijd alleen nog maar met jeugdverhalen bezig. Ik denk dat ik die eerste ronde van de Pure Thrillers Award maar oversla en pas volgend jaar een poging waag. Ik vind het wel degelijk een uitdaging om ook in het thrillergenre eens een verhaal geplaatst te krijgen. Na komende zomer ga ik met prepensioen en heb ik alle tijd. :)

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zo kijk ik er zelf ook bij voorkeur tegenaan. :D @ Cobra Trouwens... nog veel succes gewenst met je job bij Pure Thrillers. Ik ga mee duimen voor een voorspoedige start. :)

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zo kijk ik er zelf ook bij voorkeur tegenaan. :D @ Cobra Trouwens... nog veel succes gewenst met je job bij Pure Thrillers. Ik ga mee duimen voor een voorspoedige start. :)
Dat weet ik zeer te waarderen, Hay. ;-)

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Als jij niet wint, weet ik het ook niet meer. Jij bent een echte griezel. :eek: lk heb niet van die korfte verhalen. Ik kan natuurlijk wel een stuk uit een ander stuk pleuren, maar het verband is dan weg. Dan maar geen verband en laat ik hem gewoon doodbloeden.
haha Tja, ik beschouw 'echte griezel' ook als een compliment.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb vorige week heb bericht gekregen, dat ze mijn verhaal niet plaatsen. Ze waren gecharmeerd van mijn schrijfstijl maar vonden het onderwerp niet geloofwaardig genoeg. Deze reactie beschouw ik als een compliment.
Zojuist ontving ik hetzelfde bericht. Een zeer snelle en uitgebreide reactie waar ik heel erg veel aan heb. Ik zal zeker nogmaals een poging gaan wagen, met een aangepaste versie van dit verhaal, of een heel ander verhaal, dat weet ik nog niet.

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mocht iemand een zeer fraai thrillergedicht hebben geschreven, willen we ons ook hierover buigen. Liefst een gedicht dat niet te literair is, maar vooral luchtig of doordacht. Misdaad met een humoristisch tintje mag ook.