Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wij zoeken schrijvers voor interviews

Hallo allemaal, Voor de nieuwe cursus schrijven die wij aan het maken zijn zoeken wij mensen die geïnterviewd willen worden en in de cursus/boek willen verschijnen. Het liefst mensen die behoorlijk wat ervaring hebben en die al iets geschreven hebben, maar ook andere zijn welkom. Laat even een berichtje achter (met je email) of stuur mij even een mailtje naar mijn prive email adres wardderooij@live.nl. Mvg, NSIM

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wie zijn 'wij'? En wat voor een schrijvers zoeken jullie? Schrijvers die bij reguliere uitgevers uitgeven? Of ook schrijvers die in eigen beheer uitgeven? Schrijvers van boeken voor volwassenen? Of ook schrijvers van boeken voor kinderen?

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Zou dat die al iets geschreven hebben. niet beter vervangen kunnen worden door: die al iets hebben gepubliceerd.? Je wilt niet weten wat ik in korte tijd allemaal heb geschreven en geredigeerd, maar ik geloof niet dat ik de soort schrijver ben die jij wilt interviewen. Geen van mijn boeken zijn namelijk gepubliceerd. Mocht dit wel zo zijn, dan zou ik misschien wel interesse hebben. Wat wil je dat de schrijvers schrijven? Kinderboeken, literatuur, genre-literatuur, humor, artikelen, columns?

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het liefst mensen die behoorlijk wat ervaring hebben en die al iets geschreven hebben, maar ook andere zijn welkom.
Dat is inderdaad uitermate vaag en het is, afhankelijk van hoe je het interpreteert, op bijna iedereen van toepassing die al wat jaartjes met schrijven bezig is. Dus... wees eens wat specifieker!