dringend jullie hulp nodig
Hallo allemaal,
Dit is de eerste keer dat ik bij schrijversonline op bezoek ben en ik schiet maar gelijk los. Ik heb jullie hulp nodig.
Afgelopen zomer heeft mijn vrouw, Veronique Rademakers, haar eerste boek geschreven en het is een droom van haar om het 'echt' in handen te krijgen. Jullie kennen ongetwijfeld dat gevoel. Free Musketeers begeleiden ons netjes door het proces en na de 80 e-mailadressen de 'bekende' mail toegestuurd te hebben, reageerde maar de helft hierop. Je moet nu eenmaal schriftelijk toestemming krijgen van degene die je de promotiemailing toestuurt. We kregen veel steun van familie, kennisen en vrienden. Maar omdat we in Noorwegen wonen is het voor ons nu moeilijk om nog meer adressen te krijgen. Ik wil niet opgeven, het was gruwelijk veel werk en dat mag simpelweg niet verloren gaan.
Voor degene die zich afvraagt wat voor boek zij geschreven heeft voeg ik een samenvatting bij.
Wanneer de Nederlandse Rebecca van haar collega hoort dat Noorwegen het land bij uitstek is om te klimmen, zwemmen, wandelen en uit te rusten, besluit ze dit zelf te willen ervaren. De beloofde rust, duurt echter maar twee dagen en wordt dan ruw verstoord als ze een plaatselijke vrouw dood aantreft. Het onderzoek wat hierop volgt, laat Rebecca ervaren dat er in dit grote land een volk leeft wat hangt aan tradities. Gewoontes die er al jaren in zitten maar waar ook een buitenstaander in wordt meegesleept.
'Schoon genoeg' is een boek over de overeenkomsten maar zeker ook de verschillen tussen de Noorman en de Nederlander.
Ik heb gelezen op het forum dat 'jullie' steun geven aan dit soort goede doelen om ervoor te zorgen dat een boek toch uitgegeven kan worden. Voel je geroepen en stuur ons een mail, *verwijderd*, en we sturen het formele bericht toe.
Alvast héél veel dank en vriendelijke groeten vanuit Noorwegen,
Eric & Veronique
Dag erich, welkom en fijn
Moppert een beetje, waarom
Welkom Veronique (dat is de
Wat ben je lief, ceridwen!
Probeer het eens op een
Ja, het komt door dat
Eric de Noorman?
erich, het is hier wel vaker