Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

dringend jullie hulp nodig

Hallo allemaal, Dit is de eerste keer dat ik bij schrijversonline op bezoek ben en ik schiet maar gelijk los. Ik heb jullie hulp nodig. Afgelopen zomer heeft mijn vrouw, Veronique Rademakers, haar eerste boek geschreven en het is een droom van haar om het 'echt' in handen te krijgen. Jullie kennen ongetwijfeld dat gevoel. Free Musketeers begeleiden ons netjes door het proces en na de 80 e-mailadressen de 'bekende' mail toegestuurd te hebben, reageerde maar de helft hierop. Je moet nu eenmaal schriftelijk toestemming krijgen van degene die je de promotiemailing toestuurt. We kregen veel steun van familie, kennisen en vrienden. Maar omdat we in Noorwegen wonen is het voor ons nu moeilijk om nog meer adressen te krijgen. Ik wil niet opgeven, het was gruwelijk veel werk en dat mag simpelweg niet verloren gaan. Voor degene die zich afvraagt wat voor boek zij geschreven heeft voeg ik een samenvatting bij. Wanneer de Nederlandse Rebecca van haar collega hoort dat Noorwegen het land bij uitstek is om te klimmen, zwemmen, wandelen en uit te rusten, besluit ze dit zelf te willen ervaren. De beloofde rust, duurt echter maar twee dagen en wordt dan ruw verstoord als ze een plaatselijke vrouw dood aantreft. Het onderzoek wat hierop volgt, laat Rebecca ervaren dat er in dit grote land een volk leeft wat hangt aan tradities. Gewoontes die er al jaren in zitten maar waar ook een buitenstaander in wordt meegesleept. 'Schoon genoeg' is een boek over de overeenkomsten maar zeker ook de verschillen tussen de Noorman en de Nederlander. Ik heb gelezen op het forum dat 'jullie' steun geven aan dit soort goede doelen om ervoor te zorgen dat een boek toch uitgegeven kan worden. Voel je geroepen en stuur ons een mail, *verwijderd*, en we sturen het formele bericht toe. Alvast héél veel dank en vriendelijke groeten vanuit Noorwegen, Eric & Veronique

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag erich, welkom en fijn dat je het forum komt versterken! Ik heb nog een paar vraagjes:
Ik heb gelezen op het forum dat 'jullie' steun geven aan dit soort goede doelen om ervoor te zorgen dat een boek toch uitgegeven kan worden.
Waar heb je dat gelezen? En heb je ook de topics over Free Musketeers gelezen?

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Moppert een beetje, waarom kiezen mensen niet voor een podder, eigen beheerder, hoe wil je het noemen, die niet om zoveel email adressen vraagt, er zijn er zat. Begin hier eens, http://www.blancoregel.org/Editie2/Wereldje.html ,helemaal naar beneden rollen. En het klinkt als een heel spannend verhaal, is er al een poging gedaan om een reguliere uitgever te vinden. Maar heeft een zwak voor Noorwegen en stuurt voor deze ene keer dan toch maar een mailtje. Hoopt wel dat Eric en Veronique niet alleen naar de vriendelijkheid van FM luisteren, maar ook heel zakelijk de andere opties willen bekijken.

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Veronique (dat is de schrijfster, dacht ik toch?) Bij Boekscout vragen ze maar 40 adressen, geloof ik. Dan heb je er genoeg. En er zijn ook voldoende POD-bedrijven waar ze geen adressen vragen. Dus waarom Free Musketeers? Heb je bijvoorbeeld al eens bij Boekenbent gekeken? Daar was ik zeer tevreden over.

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat ben je lief, ceridwen! Mij valt het op dat als iemand dringend hulp nodig heeft, er vaak een Free Musketeer bij betrokken is. :\\

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Probeer het eens op een forum van/voor expats. Heb je ook nog kans dat de mensen die je mailen het gaan kopen.

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, het komt door dat Noorwegen he. :o Die dringende hulp in combinatie met FM was mij ook al opgevallen ja :\\ . Micha, goede ingeving!

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
erich, het is hier wel vaker aan de hand geweest dat mensen hier e-mailadressen gingen verzamelen voor Free Musketeers. Gebruik de zoekfunctie maar eens. We hebben besloten niet meer toe te staan dat dat via dit forum gebeurt. Je zult dus helaas een andere manier moeten vinden.