Lid sinds

9 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Meerdere verhalen naar uitgevers?

Hoi iedereen, ik loop nu al tijdje met het idee om mijn verhalen voor prentenboeken naar uitgeverijen op te sturen. Ik vroeg me enkel af... stuur ik de verhalen elk apart, of maak ik een soort portfolio waar alle verhalen in gebundeld zijn? Er is geen samenhang tussen de verhalen. Ben ook bang, dat er één slecht is, en ze niet meer verder lezen. Maar de verhalen apart op sturen, waardoor ze tien mails zien passeren, is misschien ook geen goed idee? alvast bedankt voor de tips! groetjes Mieke

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als ik jou was, zou ik het zo bundelen dat het toch iets van een geheel wordt en dan in één keer alles op sturen. De beste verhalen een beetje verdelen over het geheel. Ik denk dat ze echt niet stoppen na het lezen van één verhaal. Ik heb het ook op die manier gedaan. Sinds 2008 schrijf ik verhalen. Die hebben ook geen enkele samenhang en het perspectief is ook steeds verschillend. Toch heeft een uitgever positief gereageerd. Succes ermee!

Lid sinds

9 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Super! bedankt voor de tip. Ik ga het op deze manier proberen. Hopelijk krijg ik ook een positieve reactie :) groetjes