Lid sinds

10 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Aantal keren afgewezen voordat uw boek is gepubliceerd.

Dit bericht is bedoeld voor schrijvers die hun werk uiteindelijk daadwerkelijk hebben gepubliceerd. Heel vaak hoor ik als beginnende schrijver dat men eerst tig keer wordt afgewezen voordat die ene uitgever wat ziet in uw script en het uiteindelijk uitgeeft. Hoe denken jullie erover? Groetjes

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Dat weten we niet. Alleen Tandarts kan bevestigen dat het een heftig persoonlijk verhaal is.

Lid sinds

10 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja ik kreeg tips om naar 3 andere uitgeverijen te versturen. Dus we will wait and see :) Verwacht er neit teveel van aangezien ik nog maar 23 jaar ben en nog veel tijd heb om een bestseller te schrijven ;)

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dit schrijft een uitgever niet als hij het niet meent. Het woord indrukwekkend is niet voor iedereen. Uitgevers hebben er niets aan om gratuite complimenten uit te delen.
De schrijver is als lezer natuurlijk ook een klant, in die zin zou ik wel verwachten dat ze je toch wat naar de mond praten en zulke woorden met een korreltje zout nemen.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Wen er maar aan. :D Ik denk dat een uitgever niet uit medelijden iets positiefs schrijft.

Lid sinds

11 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tandarts, is je manuscript voordat je het bij de uitgever aanbood geredigeerd door een professioneel bureau, of zijn de fragmenten die je hier geplaatst hebt afkomstig uit dat manuscript? En ik vroeg mij, behalve welke uitgever jou dit antwoord stuurde, ook af hoeveel tijd er zat tussen het aanbieden en het antwoord van de uitgever.

Lid sinds

10 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heb een gedeelte van het manuscript opgestuurd, aangezien ik las dat alles opsturen onnodig was. Ze reageerde binnen twee of drie dagen.