Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Nationale Uitgeefdag

Voor de liefhebber: De Nationale Uitgeefdag 2008 komt er aan! A.s. donderdag, 13 november, is het zo ver. Dan word je volledig bijgepraat over de laatste trends en ontwikkelingen binnen uitgeefland. Inmiddels hebben al meer dan 950 vakgenoten zich aangemeld! Zorg dat jij er ook bij bent, schrijf je nu snel in. En ben jij de 1000e deelnemer? Dan wordt jouw inschrijving gratis geüpgrade naar VIP-deelname (t.w.v. € 95,-)! Bovendien is toegang bij inschrijving vooraf helemaal GRATIS. Op de dag zelf betaal je € 25,00 entreekosten. Bedenk je dus niet langer en schrijf je direct in! http://fd8.formdesk.com/mediabusinesspress/Nation… Nodig ook direct je collega's uit, stuur ze een persoonlijke uitnodiging! Graag tot volgende week in de Kuip, Rotterdam! Het Nationale Uitgeefdag team P.s. Ben je abonnee van Media Facts? Neem dan de bon uit Media Facts nr. 5 mee, kom naar de stand van Media Facts en ontvang een gratis flesje champagne! http://www.mediafacts.nl/

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Niets vind ik zo erg als aangespoord te worden ergens 'snel' bij te zijn. Om te 'zorgen' dat ik ergens bij ben. Helemaal als ik een 'prijs' kan winnen. Als de duizendste of zo. Daar word ik nog verdrietiger van dan van groene stroom. :crybaby: :crybaby: :crybaby: :thumbsdown: :crybaby:

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Als je er doelgericht naartoe gaat, kun je daar wel veel opsteken, denk ik. Maar ik zie nog niet iets in het programma wat aanleiding geeft tot een bezoek aan deze beurs, als ik het zo noemen mag. Als iemand me overtuigen kan?

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jammer, ik moet naar school. Het programma ziet er goed uit. Veel interessante dingen, zeker ook voor mijn opleiding. Maar helaas....

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb het programma even bekeken, maar het gaat hier uitsluitend om het uitgeven van kranten en tijdschriften, niet van boeken. Voor de meesten van ons dus waarschijnlijk niet echt interessant...

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zaal 4 : Martin van Kranenburg Van klassieke publisher naar online uitgeverij Dit dan misschien? Kennis is macht, immers. Of zou dat ook alleen over kranten en magazines gaan? De link die erbij staat doet het niet. Jammer.