Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Reactie op manuscript: bellen of schrijven?

Hallo allemaal, Twee maanden geleden heb ik een manuscript opgestuurd naar meerdere uitgeverijen. Ik wacht nog op reacties van sommigen. Nu ben ik vandaag drie keer gebeld, zonder nummerweergave. Ik heb dezen gemist omdat ik op school zat. Zou dit een uitgeverij kunnen zijn, of bellen die niet? Schrijven ze meestal met een reactie?

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het zou kunnen, maar als het zo is, dan proberen ze het vast nog een keer, want dan hebben ze kennelijk een reden om je te spreken. Maar, ik wil de feestvreugde niet bederven, het kan natuurlijk net zo goed iemand anders wezen, die jou wil spreken. Kan ook leuk zijn (hangt ervan af wie het is), maar dan zul je nog even langer moeten wachten op een reactie van de uitgevers. Maar dat had je natuurlijk zelf ook allemaal wel bedacht. Niettemin snap ik dat je je onzeker voelt. Sterkte, het wordt vast snel duidelijk.

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja dat is altijd het verveldende van onbekende nummers. Of een uitgeverij belt weet ik niet. Als ze je wilden spreken en je nam niet op, hadden ze ook een mail kunnen sturen met de vraag of je contact op wil nemen. Ik denk ook dat dit in de praktijk vaker gebeurd, maar ik weet het niet zeker. Ik hoop dat je zeer binnenkort weer wordt gebeld door dat anonieme nummer, dan weet je tenminste wie het was.

Lid sinds

19 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor de reacties! Ik hoop dat ik gauw wat duidelijkheid krijg. Maar wat ik van jullie begrijp, uitgevers bellen soms wel?
Ja, uitgevers bellen soms wel. Misschien een idee om een antwoordapparaat te nemen? Maar als ze je echt willen spreken, bellen ze vast nog wel een keer. En mischien was dat secret number wel van de elektriciteitsleverancier of zo'n irritant call-center.

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik wil de pret niet bederven. Maar van de uitgevers die mij af en toe bellen voor werk heeft er geen enkele een onderdrukt nummer.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Spannend en moeilijk. Ik zou het even afwachten. Je kunt de uitgever altijd over een paar dagen bellen met de vraag of ze al iets meer weten. Sterkte.

Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor de reacties. Ik ben vandaag weer 2 keer gebeld door die grote onbekende. Ik ben nu wel benieuwd wie mij zo nodig heeft!

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zou mijn telefoon maar gewoon even altijd aan laten staan, (jeweetmaarnooit). Ik help duimen op goed nieuws :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik word al weken gebeld door `private` en het is nooit iemand. Zo raar, soms 2 x per dag. Als ik opneem is er ook niemand aan de lijn. Meerdere mensen die ik ken hebben hier de laatste tijd last van. Misschien heb jij dat nu ook...? :retard: Maar ik hoop voor je dat het de uitgever is natuurlijk! :nod:

Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zou mijn telefoon maar gewoon even altijd aan laten staan, (jeweetmaarnooit). Ik help duimen op goed nieuws :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Het is op de huistelefoon, en ik ga gewoon naar school, dus het probleem is iets gecompliceerder. Ik hoop wel gauw iets te horen.

Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb een nummermelder op de telefoon, maar dit nummer was onderdrukt. Ik heb er niks meer van gehoord, dus het zal wel niet :(

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben zelf destijds inderdaad gebeld door de uitgeverij. Ik hoop voor je dat ze het waren!