Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoeveel reguliere uitgevers benaderen?

Naar hoeveel uitgeverijen heb je je ms gestuurd voordat het is geaccepteerd?

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
@Esther: ik vind dit een belangwekkende draad, ik wil er een bladwijzer voor maken. Maar dan heb ik een probleempje: aan de titel van de draad kan ik niet goed zien waar hij over gaat. Ik weet niet of je dit wilt, maar je zou mij een plezier doen als je hem zou veranderen in zoiets als: Hoeveel reguliere uitgevers benaderen? Ik vermoed dat hij op deze manier naderhand ook makkelijker te vinden is met de zoekfunctie.

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
En als je nu zelf alvast zo'n artikel schrijft, zoals jij dat graag zou zien, en je stuurt het op naar Sanoma of hoe heten ze, van de Ariadne en de Seasons? Wie weet. Moet je een keer een vervelend verhaal schrijven, nu ja, daar valt toch wel mee te leven?

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Och ja, daar valt prima mee te leven. Ik heb het een tijdje geprobeerd, niet alleen bij het parool, ook bij enkele tijdschriften, maar geen interesse, dus die motivatie is weer helemaal weggezakt, mede omdat ik het niet echt leuk vind om over te schrijven. Kan me voorstellen dat dat ook te merken is aan de teksten, die blijven dan toch vlakker.