heel erg onzeker
Hallo,
Ik ben hier nieuw op het forum.
Ik heb al heel veel onderwerpen gelezen en nog niet echt hetzelfde gezien als waar ik mee zit.
Ik heb mijn manuscript naar een (groote) uitgeverij gestuur. Ze hebben mij na drie weken voor een gesprek uitgenodigd.
Ik ben op het gesprek geweest en daar vertelden ze mij dat ze wel iets in mijn boek zagen, maar dat het nu niet in staat was om zo uitgegeven te worden. Ik moest er nog wel wat aan veranderen.
Ik heb veel tips gekregen en heb mijn manuscript veranderd.
Nadat ik mijn verbeterde manuscript had opgestuurd kreeg ik geen antwoord meer. Ik kreeg zelfs geen ontvangstbevestiging.
Ik dacht, ik laat ze even met rust, ze zullen wel heel druk zijn.
Ongeveer een maand nadat ik mijn verbeterde manuscript had opgestuurd heb ik eens gemaild met de vraag of ze mijn verbeterde manuscript al hadden gelezen.
Ook hier kreeg ik totaal geen reactie op.
Ik heb er weer drie weken overheen laten gaan en toen maar eens een keer gebeld.
Ze zeiden mij dat ze heel druk waren en dat ik over een maand maar eens een herinnerings mail moest sturen. Dat heb ik een maand later gedaan en alweer geen reactie. ( ook niet van: we zijn er nog niet aan toegekomen of we zijn er mee bezig. Nee helemaal niks.)
Ik heb nog weer eens drie weken gewacht en uiteindelijk een mail gestuurd met daarin de vraag: of ze het nou hadden bekeken en dat ik toch graag wel eens een antwoord zou hebben.
Vrijwel direct kreeg ik een, tja hoe zal ik het formuleren? Boze email? E-mail waarvan je kon aflezen dat ze mijn mail totaal niet op prijs hadden gesteld.
In die mail stond: dat ik niet de enige was waar ze mee bezig zijn, dat mijn manuscript bij de redactie ligt en dat ze hem lezen zodra ze er tijd voor hebben. Als ik niet kan wachten, moet ik maar naar een andere uitgeverij stappen.
Wat moet ik hier nu van denken? Ik ben nu heel erg onzeker. Betekend dit nu dat ze geen interesse meer hebben? Had ik die mail beter niet kunnen sturen en nog weken en misschien zelfs maanden moeten wachten?
Ik durf ze nu niet meer te mailen. En ik word gek van de onzekerheid.
Zal ik het dan inderdaad beter naar een ander toesturen? Of kan ik beter wachten?
Deze uitgeverij is trouwens de enige waar ik het manuscript naar toe had gestuurd.
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Ik was in al die maanden dat ik heb gewacht alweer bezig met een nieuw verhaal en ben nu helemaal gedemotiveerd. Ik zit nu helemaal vast als ik schrijf, omdat ik zo ongelofelijk zenuwachtig en onzeker ben.
Ik hoop dat er iemand is de mij advies kan geven. Misschien is er zelfs wel iemand die dit ook heeft meegemaakt.
In ieder geval bedankt,
Ik kan me je onzekerheid goed
Bedankt voor je snelle
Gewoon ook naar andere
Ja, wat Lance zegt. Naar
Ik zou het zeker weer gaan
Vervelend dat je zo'n boze
Het is normaal dat het een
Even off topic: Wat een goed
Eén ding weet ik wel, je moet
Ja, wat Favake zegt, herken
Atreju schreef:Eén ding weet