Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Overzicht uitgeverijen met namen directeuren en uitgevers

Tijdens het surfen kwam ik een uitgebreide lijst van uitgeverijen tegen. Wellicht van nut voor forumleden. http://uitgevers.2c2.be/

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik kan het op de site nergens vinden, maar volgens mij is deze lijst niet erg actueel, ik heb al wat namen gezien die volgens mij niet meer kloppen.

Lid sinds

16 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zo'n lijst verandert inderdaad erg snel. Dan hoeven de uitgeverijen er niet mee op te houden maar worden ze bijvoorbeeld wel opgeslokt door een grotere of zo.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Lance, typisch dat in die lijst geen namen staan die beginnen met een T, U, V, W, X, Y, Z. Het zou wel erg veel toeval zijn als alle directeuren en redacteuren achternamen hebben die beginnen met een letter van A t/m S.

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Interessant! Wel een beetje jammer dat er in de IE-balk "redactueren" staat. Of is dat een nieuw werkwoord waar ik niet van weet? :rolleyes:

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Eigen; je hebt gelijk. Was mij niet eens opgevallen. Vreemd inderdaad. Afieke; beetje te snel getypt en er overheen gelezen denk ik.

Lid sinds

16 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Dries, nee hoor, nog niet actueel: mijn eerste uitgeverij Thoeris staat er niet bij! :crybaby: En dat is geen kinderboekenuitgever maar echt een algemene. (Kijk maar bij de GAU.) :nod: