Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

zal mijn boek die ik aan het schrijven ben een succes zijn ?

hallo ik ben een 13 jarige jonge en heb in de afgelopen jaar dus 2009\2010 een paar ideeën bedacht voor drie boeken. ik wist heel lang niet welke boek ik moest schrijven maar gisteren heb ik er één gekozen. het gaat over onze planeet het word aangevallen door aliens. en over een oude voorspelling en draken. zullen mensen het leuk vinden?

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Mierboy5, eerst ga je je lang oriënteren, kijk rond wat je wilt schrijven en ook waarom. Maak een schema op de manier zoals dat door jou het fijnste leest, gebruik een ideeënschrift, post-its, jouw eigen manier om een verhaal op poten te zetten, het maakt niet uit op wat voor manier. En zo onstaat langzaam al het geraamte van het boek. Nu de rest. Lees alles vele keren over, verplaats je in elk personage. Succes!

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Waar je ook op moet letten in een (fantasy) verhaal is dat het moet kloppen. Er moet logica in een verhaal zitten. Ik bedoel: als mensen kunnen begrijpen waarom een boom kan vliegen, omdat je dat hebt uitgelegd, komt het geloofwaardiger over, dan wanneer je dat niet doet.