Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

nieuwe spelling

http://www.microsoft.com/netherlands/msn/ondernem… Op bovenstaande pagina staat een nieuwe spellingscontrole voor Word. Gratis! Ik weet niet of het wat is maar ik ga hem nu downloaden aangezien mijn spelling dit wel kan gebruiken.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Misshien dat ik het niet helemaal snap, ik krijg een melding geen geregistreerde versie van Windows te hebben terwijl ik toch echt originele software heb. Maargoed misschien heeft een van jullie er wat aan.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hij stond op de startpagina van msn. Ik kwam er wel in maar kwam niet door de keuring. Ik heb zo uit de balk gekopieerd, typfouten heb ik dan niet kunnen maken hihi.

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik krijg hem ook niet. Toevallig, ja heus toevallig, wilde ik twee dagen geleden ook een woord opzoeken, gewoon ergens op een site over Nederlandse taal. Laat ik nou toch nergens, ergens iets kunnen vinden. Op geen enkele startpagina. Volgens mij zoek ik dus verkeerd. Wie kan mij zeggen waar ik met succes kan zoeken?

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Over nieuwe spelling gesproken: wat ik met stip het naaaarrrrrrste woord vind in de nieuwe spelling is zielenpiet. Binnenkort wel weer toepasselijk trouwens.

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Of de piet die alle zielen 's nachts verzamelt, in zijn zak doet en meeneemt naar Spanje....

Lid sinds

17 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Of Piet is psychiater geworden. Geen zielenknijper, maar zielenpiet.

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Whahaha. Ik krijg ineens een idee voor een griezelig sinterklaasverhaal :')
zet je het op ZZ voor commentaar? ik wil het wel graag lezen :)

Lid sinds

16 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ze zeggen dat het op de grote vandaal moet staan voor het een echt geaccepteerd woord is. Maar ik zoek liever op Taaluniversum van de Nederlandse Taalunie. Wonderer: Griezelpiet op strooptocht???

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
wonderer: 't Is goed met je :')
Dan schrijf ik het zelf wel. Heb nu toch mijn usb-stick met al mijn verhalen op school laten liggen dus mooi een weekend om het te proberen. Je ziet het resultaat wel op ZZ :)

Lid sinds

17 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
O, getver, Aart! Heb je geen back-up van je verhalen of ben ik de enige de paranoïde uitslaat wat betreft verhalen en het bewaren daarvan?

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee, geen back-up. Maar toen ik gisteren op school was (toen die al dicht was! :( ) door het raam keek kon ik de usb-stick zo zien zitten... dus het is er nog. Maar ik zie wel telkens voor mijn ogen hoe ik dan tot de ontdekking kom dat alles weg is enzo ;) dus je bent niet de enige hoor.