Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoe klinkt een moderne telefoon?

Vraagje: Hoe zouden jullie een moderne telefoon laten klinken? En moet dit geluid dat tussen aanhalingstekens? Of zouden jullie het helemaal anders omschrijven? Ik dacht zelf dat ik het geluid wilde laten horen, voor de afwisseling. Maar "tringgg" klinkt als een telefoon uit 1980... Mijn verhaal speelt zich af in de nabije toekomst. Alvast bedankt!!

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tegenwoordig hebben veel mensen de telefoon op trilstand staan. De telefoon begon te trillen...

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn telefoon klinkt als volgt als iemand belt: 'Ding-dong-ding, dames en heren, over enkele ogenblikken gaat deze mevrouw een telefoon aannemen'.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb het over een vaste telefoon... sorry! Ik snap dat een mobiele telefoon als alles kan klinken. Maar toch bedankt voor jullie reacties.

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ook een vaste telefoon kun je met belgeluiden uitrusten. En als het in de toekomst speelt, waarom is er dan nog een vaste telefoon? Dat is dan volgens mij heel ouderwets en niet meer gebruikelijk. Als hij er wél nog is, dan kun je hem als een belletje 'laten rinkelen' als aanduiding dat het zo ouderwets is.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Mijn vaste telefoon heeft eigenlijk dezelfde soort deuntjes als een mobiel standaard heeft. Iets klassieks, iets dansbaars, iets irritants :)

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Onze vaste telefoon heeft zo'n -je wordt er enorm zenuwachtige van- muziekdeuntje. Je kan het ook op zo'n enorme saaie 'tring tring' zetten. Of het tussen aanhalingstekens moet zou ik eigenlijk niet weten, maar mijn hp maakt op een gegeven moment wel zo'n onnozel 'hungh' geluid en dat heb ik wel tussen aanhalingstekens gezet. (maar ja het is dan wel een mens die dat geluid produceert en geen ding.)

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Geluidjes moet je sowieso niet uitschrijven als het voor lezers van zes jaar en ouder is :P Maar da's mijn mening.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
O, ik vind dat het wel grappig kan zijn. Kan niet zo gauw een voorbeeld bedenken maar juist gebruikt, ja, het kan wel.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
OK dank jullie wel. Nou, ik heb dus ook (in een heel ander hoofdstuk) een taxi die aankomt... Ik zal nog eens even bedenken wat te doen daarmee, of ik het weghaal of laat staan. Bedankt!!