Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Vaart

Hoe vervelend is het als een verhaal veel vaart heeft? Ik merk het bij mijn 2e marathonverhaal, je schiet er doorheen met lezen lijkt het wel - ook al schiet je met het aantal pagina's niet zo hard op.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hee Waus, ik weet wat je bedoelt, en het was ook een van mijn opmerkingen. Het is leuk als een verhaal veel vaart heeft, maar af en toe heb je ook wel eens een adempauze nodig. Net als in het leven.

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Runaway, af en toe zitten er wel stukjes bij die langzamer gaan - maar die schreef ik pas nadat de marathon al afgelopen was. Ik hoop dat het nu goedgaat maar zal de adempauzes van de wereld van S. en Z. wat meer toevoegen. DeEllis, ja inhoudelijk klopt het uiteindelijk wel - daar zorgt het herschrijven wel voor :) Dank je wel.

Lid sinds

16 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Op zich is vaart niet erg, zeker niet in zo'n marathonverhaal. Je kan maar beter snel van A naar B zijn, anders krijg je die 750 woorden per dag nooit af, lijkt me.

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Cardu, mooi zo :nod: en neem jij 'marathon'verhaal niet wat te letterlijk? Het verhaal is geen marathon, alleen tijdens een schrijfmarathon geschreven :P Zjors, je maakt me weer blij :D

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Had je niet eerder zoiets gevraagd? Ik meen me te herinneren dat ik erop gereageerd had namelijk, maar blijkbaar was dat niet dit topic. Anyway, alleen vaart is niet zo fijn. De lezer moet ook mogelijkheid hebben om even op adem te komen. Ik kan me herinneren dat de film Van Helsing ook een groot snelheidsfestijn was en dat vond ik dus echt niet prettig. Je hebt nergens de rust om even na te denken over wat er tot nu toe gebeurd is. Ik moet eerlijk zeggen dat het tempo een van de redenen was dat ik ben afgehaakt met meelezen destijds.

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Schrijfmarathon. 750 woorden per dag, 1 maand lang :) mag pas in de maand zelf, de 1e van de maand, beginnen met schrijven. Aan het eind van de maand, als het goed is, heb je het einde van je verhaal gehaald. Niet hier op dit forum trouwens.