verhaallijn
Ik heb een mogelijke verhaallijn bedacht en wil weten wat jullie ervan vinden. Vooral het einde is een conclusie dat de hoofdpersoon zelf neemt.
De ik-persoon is Limbart.
Eerste deel:
Limbart van 20 jaar krijgt via zijn opleiding een stagereis aangeboden om te werken in een klein hospitaaltje in Indische dorpje. Als zijn papieren in orde zijn en de vertrekdag is gepland krijgt hij 2 dagen voor vertrek een telefoontje: de reis gaat niet door, vanwege teveel afmeldingen.
Tweede deel:
Na overleg met zijn ouders raadde deze hem een wandelreis te kiezen waar hij als vrijwilliger tegelijk kan leren met de reizigers om te gaan. Zijn vader met zijn contacten in de reisbranche krijgt dit voor elkaar. Het graafschap Yorkshire in Engeland wordt zijn bestemming. Voor 2 weken zal hij met een aantal mede-vrijwilligers de groep voorzien van hulp.
Derde deel:
Na de voorbereidingsdag van de reisorganisatie heeft hij zijn focus op de vertrekdatum gericht. Maar een week voor vertrek komt per mail het antwoord: zijn bergwandel-ervaring is net te weinig om hem mee te laten gaan.
Conclusie: Limbart heeft gewoon tweemaal pech en besluit nog eenmaal met zijn ouders op de camping in Frankrijk de vakantie te vieren.
En het moraal van het
# Meikiepeik Hoe zie jij dat?
Ik wil lezen wat jij me wilt
Een hoofdpersoon is voor een
Overigens gaat het maar om
Het gaat niet om wat ik wil
Het is zelfs misschien nóg
De verhaallijn zoals je hem
Maar als uit het verhaal zou
Ik denk dat het er inderdaad