Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Mini-tijdssprongen

Ik zit met een stukje, dat ongeveer zo gaat: A praat met B, terwijl C een rol plakband opmaakt. `Hoe is het?´ vraagt A en B, wanneer C klaar is. Is zo'n mini-tijdssprong storend, of kan het anders, beter? Ik kwam het tegen in Debutants boek, wel vaker, maar dit geloof ik de enige keer dat het in mijn boek voorkomt.

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik blijf een beetje hangen bij het werkwoord opmaken. Bedoel je dat C het laatste stukje gebruikt? Dat is een kwestie van seconden en dat noem ik geen tijdssprong. Tijdssprongen kunnen volgens mij prima, zolang het in de stijl past. Ik bedoel, het heeft iets staccato en als het verhaal zo is opgebouwd is dat oke, maar dat kan ik uit dit stukje niet opmaken... Sorry, ben ik vaag? :o

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Opmaken, nee niet het laatste stukje, C rolt net zo lang het plakband af tot het op is, en het is een volle rol :) Sorry, is een detail dat niet in mijn verhaal staat, maar wat ik hier ff neerzette. Of jij bent vaag, of ik heb het vaag uitgelegd :P

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
TJA! Je bent geweldig. Eindelijk, aan dat woord had ik niet gedacht. Dank je! http://www.duedatebuddies.com/images/smilies/cheerleader2.gif Newbies avatar, welkom terug, gezelliger zo :)

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, zo :)

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je zou maar alles moeten gaan beschrijven, zeg. Dan krijg je een dik en saai boek. Gewoon skippen die onzin, niks mis mee ;)

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
'Goh,' zegt A ik ben benieuwd hoelang C nog met die rol in de weer is 'Ja, een naaimachine was handiger . Ik bedoel, voor een ontwerper, 'zegt B terwijl hij zijn hoofd schudt. 'Oh kijk! De rol is bijna op nu moet hij wel stoppen.' 'Ben benieuwd wie dat jurkje van CALVIN Klein gaat dragen. Ik bedoel hij is de modeontwerper. Wat hij creeërt wordt hoe dan ook gekocht. Hij ontwierp zelfs een collectie voor ons.' zegt A. 'Ja klopt. De speciale editie voor C&A,'geeft C toe. 'Nou Calvin. Je rol is op kappen nu en maar hopen dat het de catwalkronde overleeft.'' Calvin kijkt beteuterd naar het kartonnen rolletje in zijn handen. 'Hoe is het?'vragen C&A in koor. Zo kom je vast wel aan 100000000000 woorden. Hoe spannend kan een rolletje tape zijn? xas