Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Mijn boek Online! wordt herdrukt!

En ik ben zo trots als een aap. Er waren al 4000 stuks van gedrukt, nu nog eens 1000 erbij. Kunnen eindelijk die paar extreem genânte D en DT foutjes eruit, die niemand in de drie correctierondes heeft gezien :-) En een lezer wees me erop dat na hoofdstuk 21 hoofdstuk 24 kwam. Heeft ook niemand gezien. Maf he? Enniewee, oladiejee! En mijn nieuwe boek 'Sanne gaat solo" is bijnaaaaaaaaa klaar. Nou, dat wilde ik maar even kwijt. iris

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Marriejeanne: Online! gaat over een brugklasser die gepest wordt en op een waardige manier wraak neemt. 't Is een jeugdboek voor 10+

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Terwijl de hoofdstukken 22 en 23 verreweg het spannendste zijn. Veel plezier met de tweede druk!

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je. Het lijkt me een goed, mooi thema. Wordt het boek via scholen veel verkocht, omdat het nu aan een herdruk toe is?

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
ros: dat schreef die lezer ook: staan er soms dingen in die ik niet mag weten?:-) Marriejeanne: dat zou kunnen, het boek was een co-productie met een typische boeken-voor-scholen uitgever.

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
:thumbsup: Nou dat klinkt ook om trots en blij van te worden. :thumbsup: (Ik vind je www-naam Boterletters zo leuk :nod: )

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Super Iris, gefeliciteerd! Wat zijn er al veel van verkocht joh, wauw. Heb je 'm bij boekpresentaties staan?

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wauw! 4000 en al herdrukken. :thumbsup: Zet ze eens even snel bij de boekpresentaties allebei, dan kunnen we er meer over lezen. Meer! Meer!

Lid sinds

17 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Geweldig zeg. Ik vind een eerste druk van 4000 stuks al veel en dan nog een herdruk ook. Poppelepee. En waarom is de herdruk dan 'maar' 1000 stuks? En wanneer was de eerste druk ook alweer uitgekomen?

Lid sinds

18 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Van harte! Ik ben niet even op je site geweest. Indrukwekkend oeuvre! Hoewel je meest kinderboeken schrijft, zou ik het leuk vinden als je even bij mij kwam kijken op het forum Proeflezen. Jij hebt vast wel iets zinnigs te zeggen over mijn werk!

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor alle reacties! Ik zal beide boeken gauw bij boekpresentaties zetten. Asdale, ik ga ook gauw jouw werk lezen! Je hoort van me.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Iris, Ik heb vandaag even op je website gekeken en je verhaal Teennagels gelezen. Goed verhaal! Erg grappig! Veel succes met je boek Online!

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha, dat is goed nieuws! Gefeliciteerd, Iris! 5000 is niet niks! Ja, soms blijven er rare fouten in boeken zitten. Ik heb ook wel eens in een boek een knoepert van een fout zien staan, terwijl ik het al voor de vierde keer las. En al die keren daarvoor las ik er gewoon overheen. Wel fijn dat er dan toch nog lezers zijn die de moeite nemen om je er op te wijzen.