Lid sinds

17 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Voorleesontbijt

Vorige week ben ik op de Leidse buitenschool in Katwijk geweest om voor te lezen en te vertellen over het vak 'Schrijver'. Ik moet nog erg wennen aan die 'titel', maar ja. De Leidse Buitenschool is een school voor kinderen met een gedragsstoornis. De juffen hadden me al gewaarschuwd dat de kinderen erg onrustig konden zijn. Maar tot hun eigen verbazing waren ze poeslief en luisterden zeer aandachtig. Ik heb de hele ochtend in drie groepen rondgelopen, handtekeningen uitgedeeld, verhalen verteld etc etc. Al met al een leuke ochtend die ontzettend veel voldoening opleverde.

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat is een bijzonder en groot compliment! Hoe oud waren ze en kenden ze je werk?

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Meneer de schrijver. Helemaal in het echt op school. Daar worden alle kinderen toch stil van. Wees er maar trots op. De titel schrijver zal wel een keer wennen.

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk, die ervaring. Als je de kids op die manier stil kunt krijgen, willen ze je vast vaker in de klas hebben.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk Rapid, je droom is pas echt werkelijkheid als anderen je schrijver noemen, vind je niet? Enne, handtekeningen uitdelen...het staat er alsof je het dagelijks doet, haha! Geweldig dat die kinderen zo aandachtig waren!

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hee, Rapid, leuk! En jij bent gewoon een schrijver met die serie van je :) echt wel.