Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Dries, please!

Kun je ALSTUBLIEFT de letters weer op normale sterkte weergeven! Of op zijn minst UITLEGGEN waarom ik een andere bril moet kopen?

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zie niets vreemds, maar kun je in je browser misschien gewoon je tekstweergave vergroten? (op een mac: 'appeltje +', op pc weet ik niet)

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
El, zie jij dan echt niks vreemds? De letters in het tekstvak waar je je post tikt zijn veel kleiner. De dingen met 'berichten: 423' en 'Lid sinds: 2006-10-20' onder de naam+avater van jou zijn ook veel kleiner. En de knoppen waarmee je je bericht post + voorbeeld kan zien.

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik had juist in het topic 'kleiner' geschreven dat ze nu nog kleiner lijken te zijn dan gisteren. Nog even en deze site is ter ziele door kleinzichtigheid. :(

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Toen ik het topic 'kleiner' zag was het me nog niet opgevallen, maar inderdaad ziet de getypte tekst er veel kleiner uit. Ook ik zou dat graag weer terugveranderd zien.

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, ik ook, maar dan héél graag! Met nádruk. Ik ben al zo kippig dat ik het allemaal bijna niet meer zie, maar sinds kort is het bijna onmogelijk. Dries? het is toch zo dat alles in Nederland ook toegankelijk moet zijn voor slechtzienden en blinden? Ik val dan wel in die categorie, maar ik wil toch heel graag doorgaan. Hoeveel zoenen moeten we sturen met ons allen?

Lid sinds

19 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
El, zie jij dan echt niks vreemds? De letters in het tekstvak waar je je post tikt zijn veel kleiner.
Kleiner? Bij mij zijn het juist reuzenletters als ik ze intik, formaat 24 lijkt 't wel. zoiets

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
dus sommigen krijgen het groot en anderen klein. Hier heel klein. Zelfs het woord klein ziet er zo klein heel klein uit (gek woord)

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Het lijkt erop dat Dries op wintersport is en de letters daar dankbaar misbruik van maken. (Als de Dries van huis is... tralalalaa).

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
maar in kou en ijs en wintersport zet het woord toch uit? Nee, Marriejeanne, hij is naar de tropen. In de hitte krimpt het.

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zie ook geen verschil. Blijkbaar staat de lettergrootte ingesteld op 11pt, net zoals mijn browser. ctrl-+, mensen. Dan kun je ze zo groot maken als je wil.

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hé, Wonderer, dat klopt! Ik heb zo'n optische Trustmuis met zoomfuncties maar dit 'zoomt-ie' niet ... Maar op de manier van jou gaat het wel. Grappig.

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
even kijken of dat advies werkt, nee dus. Ik heb nu het zoomnivo op de pc naar 150% gezet en dat gaat enigzins, maar goed of fijn is iets anders.