subroza.nl
Kennen jullie het boek subroza.nl?
Ik kwam het toevallig tegen in de bieb. Het is een thriller voor kinderen. Van Marcel van Driel.
Twee kinderen (die eerst elkaar niet kennen omdat ze van verschillende moeders zijn) krijgen van hun overleden vader de opdracht om via allerlei puzzels op het internet de plaats te ontdekken waar een virtueel gezichtsherkenningsprogramma dat hij heeft geschreven zich bevindt. Als ze het niet binnen drie dagen oplossen, vernietigt het programma (dat miljoenen waard is) zichzelf.
Het leuke is dat je de puzzels als kind zelf op kunt lossen via www.subroza.nl Een soort combinatie van boek met computer dus. Ik vind het wel vernieuwend.
Hij heeft trouwens een leuke website www.marcelvandriel.nl
Hij zegt in een van de interviews op Omroep Brabant dat hij een marketingbedrijf heeft waar hij boeken onder de aandacht van journalisten probeert te brengen. Aha.
Het is hem in ieder geval met zijn eigen boek goed gelukt, want in 4 weken waren de 3000 boeken uitverkocht.
Het zet me wel aan het denken om wat extra's met je boek te doen. Niet enkel een boek om in te lezen, maar dat je als lezer er verder ook wat mee kunt. Leuk om over na te denken.
Ik heb een tijdje van
Ja, ik ken hem. Met een
Ja, dat zag ik op zijn site.
Is een boek zélf niet een
Het is een beetje een dubbel
Het is echter wel de
Ja, zo is het wel. Maar ik
Ik had er wel eens iets over
Ik vond vroeger een
Het leuke is dat je de
Vernieuwend moeten ze ook
Je moet dan net zoals je bij