Lid sinds

18 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Van welke songtekst zit je nu te genieten?

Misschien ben ik gewoon heel sentimenteel aan het worden op mijn oude dag (*34 ahum*) Ik weet het, het is een pop liedje, maar ik vind de tekst zo onwaarschijnlijk sterk. Op een of andere manier raakt het precies de juiste snaar bij mij, en ik kan me heel goed verplaatsen in deze tekst. Zo vlak voor het huwelijk (in het voorjaar ergens) met mijn Lief denk ik terug aan de vijftien jaar dat we al samen zijn, en de dingen die we hebben meegemaakt, het verlies van mijn vader, de zelfmoord van een goede vriend, het verlies van een goede vriend aan diabetes etc.. De cariere kansen die soms goed uitpakten, en soms niet, en hoe we er samen steeds doorheen zijn gekomen. Afijn, dit liedje dus: Try van Nelly Furtado All I know Is everything is not as it's sold but the more I grow the less I know And I have lived so many lives Though I'm not old And the more I see, the less I grow The fewer the seeds the more I sow Then I see you standing there Wanting more from me And all I can do is try Then I see you standing there Wanting more from me And all I can do is try Try I wish I hadn't seen all of the realness And all the real people are really not real at all The more I learn(The More I Learn) The more I cry(The More I Cry) As I say goodbye to the way of life I thought I had designed for me Then I see you standing there Wanting more from me And all I can do is try Then I see you standing there I'm all I'll ever be But all I can do is try Try All of the moments that already passed We'll try to go back and make them last All of the things we want each other to be We never will be And that's wonderful, and that's life And that's you, baby This is me, baby And we are, we are, we are, we are Free In our love We are free in our love

Lid sinds

17 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mooi liedje is dat inderdaad! Dit vind ik wel een leuke tekst: Dilana Smith - Wonderfool You can rain your tears on me You can cry your life all over me You can pour your guts over me You can pull the strings that move me I’ll teach you everything they never Taught you at school Call me wonderfool I still believe in revolution I still believe in a crystal ball I seriously doubt that there’s a solution For the hand in the cookie jar I don’t believe your self destruction I don’t believe who you say you are I seriously think you’re disillusioned It’s all in your head not in your heart Only the truth can make you happy So tell me where you’re comin’ from I seriously hope you won’t forget me I’m as pure as they come Life is wonderfool Maar dit is ook mooi: Anouk - One Word I close my eyes And imagine you're here Did it all seem so hopeless Given the chance I would ask Forgive me I didn't do a thing to make you stay I didn't say a word to make you stay If I would have known Could I have tried to make it easier But I didn't do a thing Or say a word One word And I don't know why you're gone, now you're gone No beautiful goodbye You will never leave my mind And it turns out to be so much different than our dreams Now you're, you're a star in heaven My thoughts unsaid Stuck in my head And it all feels so useless Never forget to give all I have Forgive me I couldn't do a thing to make you stay And I couldn't say a word to make you stay If I could have known Could I have tried to make it easier But I couldn't do a thing Or say a word One word And I don't know why you're gone, now you're gone No beautiful goodbye You will never leave my mind And it turns out to be so much different than our dreams Now you're, yeah you're a star in heaven Still I don't know why you're gone, now you're gone No beautiful goodbye You will never leave my mind And it turns out to be so much different than our dreams Now you're, you're a star in heaven You're a star in heaven now You're a star in heaven Yeah you're my star

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Grappig, ik heb helemaal niks met songteksten. Er zijn in mijn hele leven misschien twee of drie nummers voorbij gekomen waar iets gezongen werd dat mij wist te raken. :)

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
.

Lid sinds

19 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja. Ja, Ja. Dan kom ik met Solveig's Lied dat ze zingt terwijl ze wacht tot Peer Gynt zijn wilde haren kwijt is. Daar heb ik geen tekst van. Eens zoeken. Maar eigenlijk denk ik: wat een zelfverspilling om je leven lang in de bergen te zitten wachten op een man. Maar ja. Het heeft ook weer iets moois. Vooral als het uiteindelijk de ultieme bestemming van Peer blijkt te zijn.

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik luister veel musical en daar zit over het algemeen toch meer betekenis in dan de gemiddelde popsong, simpelweg omdat die nummers het verhaal vooruit helpen. Het nummer van Jeroen van der Boom, Jij bent zo, is ook wel mooi. Ik hou van nummers die over het zijn van jezelf gaan.

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn leven is van mij - Pia Douwes Ik wil niet gehoorzaam, getemd en onpassend zijn. Ik wil niet fatsoenlijk, geremd en volwassen zijn. Ik ben niet van jou, nee, ik ben vrij. Mijn leven is van mij. Op 't ijs wil ik schaatsen en zelf zien hoe lang het houdt op 't koord wil ik dansen gevaarlijk, dat laat me koud ik ga voor geen risico opzij het leven is van mij. Mij kun je niets leren met dwang en met straf ik weiger te buigen voor plicht wil jij me bekeren dan wend ik mij af en vlieg als een meeuw naar het licht Ik wil alles leren, vrijwillig en zonder dwang. Wil alles riskeren, want ik ben voor niemand bang. Zo vecht ik en worstel ik me vrij. Mijn leven is van mij. Ik wil me niet schikken, voor niemand een voorbeeld zijn. Ik wil niet door blikken van anderen beoordeeld zijn. Ik hou niet van huichelarij. Het leven is van mij. En wil je me binden, dan krijg je protest. Zo hard als ik kan schreeuw ik nee. En mocht je me vinden, verlaat ik het nest. En duik als een meeuw in de zee. Ik hunker naar vriendschap en wil graag geborgen zijn Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn Maar verlang niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven Mijn leven is van mij Van mij :)

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik wil - Sara Kroos Geef me kerken zonder hoven Titanic met een happy end Generaties zonder kloven Heel Limburg zonder accent En god gelooft in atheïsten En geef me psycho zonder paat Dat ik de juiste noot nooit miste Ik wil Koos Alberts in spagaat Liefste, hou nog niet van mij Hoe weten wij wat liefde is? Het broeit, het bruist, het brandt in mij Maar jij bent het niet Jij bent niet wat ik mis Laten we vrijen zonder durex En geef me Klu Klux zonder Klan Word ik heel beroemd zonder steralur-ex Ik wil Barby zonder Ken Geen trauma wordt nog verdrongen Oma die haar alzheimer vergeet Geef mij de benen van Lenette van Dongen Vegetarisch, maar niet wanneer ik eet Ik wil van aura kunnen ruilen Naar de Efteling zonder rij Mijn therapeut mag met bij me huilen Ik wil homo's zonder coupe-soleil Chinees zonder sambal bij Conny Palmen zonder uitgeverij Bij nacht en ontij Honger in mij 2x Mmm, stil mij niet Stil mijn, stil mijn honger niet Het broeit, het bruist, het brandt in mij 3x :D

Lid sinds

16 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind 'Verdronken vlinder' van Boudewijn de Groot het allermooiste Nederlandse lied. Vroeger was ik alleen fan van ABBA. Nu van U2. Elvis. Rolling Stones. Beatles. Vanalles wat.

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
'Verdronken Vlinder' is inderdaad heel erg mooi!! Flashback: ik hoorde hem net weer en dacht direct weer aan de cassettebandjes in de auto, "vroeger"... :) Nog eentje dan: Ik laat me niet leiden - Mylou Frencken Ik laat me niet leiden door sombere tijden Door tranen en woede Door bittere smart Ik laat me niet leiden door angst om te vallen Want als ik moet vallen Dan val ik maar hard Ik laat me niet leiden door wat ze ook zeiden En wat ze ook zeggen En wat ze ook doen Ik laat me niet leiden door vroegere tijden Toen grazige weiden Nog sappig en groen Ik laat me niet leiden door sneller en beter En luxer en groter En eigen bedrijf Ik laat me niet leiden door mooiere meiden Met alles nog prachtig Nog vers aan hun lijf Ik laat me niet leiden door nog harder rijden Door messen die snijden Tot diep in je ziel Ik laat me niet leiden door wegen die scheiden Door nooit meer hetzelfde Door oud en seniel Ik laat me niet leiden door tongen die sissen Door hen die beslissen Over orde en macht Ik laat me niet leiden door gierende wanhoop En woede en tranen Tot diep in de nacht Ik laat me niet leiden door giftige woorden Van ernstig gestoorden Van binnen zo bang Ik laat me niet leiden door jankende honden Door stinkende wonden Door ijzeren dwang Ik laat me niet leiden door ogen en haken Door smerige zaken Door kogels en bloed Ik laat me niet leiden door honderd soldaten Door honger, door haat Niet door kwaad, niet door goed Zó'n prachtig nummer!

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Verdronken vlinder is kampvuurnostalgie. Heerlijk. En ook een beetje triest. Wordt dat nog gemaakt, kleinkunst?

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Wonderer: Jij bent zo is ook een heel mooi nummer :) alleen dat ze dat in de bus niet vinden, dan mag de radio niet harder... Ik heb veel mooie nummers, maar hier eentje van Within Temptation. Wil ik ooit nog eens uitwerken tot een verhaal. Within Temptation - Hand of Sorrow The child without a name grew up to be the hand To watch you, to shield you or kill on demand The choice he´d made he could not comprehend His blood a grim secret they had to command He´s torn between his honor and the true love of his life He prayed for both but was denied So many dreams were broken and so much was sacrificed Was it worth the ones we loved and had to leave behind? So many years have past, who are the noble and the wise? Will all our sins be justified? The curse of his powers tormented his life Obeying the crown was a sinister price His soul was tortured by love and by pain He surely would flee but the oath made him stay He´s torn between his honor and the true love of his life He prayed for both but was denied So many dreams were broken and so much was sacrificed Was it worth the ones we loved and had to leave behind? So many years have past, who are the noble and the wise? Will all our sins be justified? Please forgive me for the sorrow, for leaving you in fear For the dreams we had to silence, that´s all they´ll ever be Still I´ll be the hand that serves you Though you´ll not see that it is me So many dreams were broken and so much was sacrificed Was it worth the ones we loved and had to leave behind? So many years have past, who are the noble and the wise? Will all our sins be justified?

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Eskobar - Tell me I'm wrong It's not easy being friends, it's even harder being lovers The flag is waving, it's the end, I build a shelter under my covers Where I sit i think of you my only love Tell me I’m wrong but I feel so free and so small at the same time Tell me I’m wrong but I feel so free and so small at the same time It's not even making sense, the ground we walk or sky above us So how to understand the end, I build a shelter under my covers Where I sit i think of you my only love Tell me I'm wrong but I feel so free and so small at the same time Tell me I’m wrong but I feel so free and so small at the same time Eskobar & Heather Nova - Someone new So is it goodbye? Is it time to set you free? Is it time to let it fly? Is it time to let it bleed We used to take turns To cover up the pain Deep below it burns And the fellin' still remains You're gonna find someone new I really hope you do 'Cause I love you And the sun will come on thru, It's gonna shine for you 'Cause I adore you Yes we gave it a try But maybe for too long Out of every sorrow Another day will dawn You're gonna find someone new I really hope you do 'Cause I love you And the sun will come on thru, It's gonna shine for you 'Cause I adore you And the road travels on But I'm still near you In my life, like a song I will still hear you Still You're gonna find someone new I really hope you do 'Cause I love you You're gonna find someone new I really hope you do 'Cause I love you And the sun will come on thru, It's gonna shine for you 'Cause I adore you You're gonna find someone new I really hope you do 'Cause I love you And the sun will come on thru, It's gonna shine for you 'Cause I adore you

Lid sinds

17 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Stevie Ann (of Queen) One Year Of Love Just one year of love Is better than a lifetime alone One sentimental moment in your arms Is like a shooting star right through my heart It's always a rainy day without you I'm a prisoner of love inside you I'm falling apart all around you, yeah My heart cries out to your heart I'm lonely but you can save me My hand reaches out for your hand I'm cold but you light the fire in me My lips search for your lips I'm hungry for your touch There's so much left unspoken And all I can do is surrender To the moment, just surrender And no-one ever told me that love would hurt so much (oooh, yes it hurts) And pain is so close to pleasure And all I can do (oooh, oooh, oooh-oooh) is surrender To your love (oooh, oooh, oooh-oooh) just surrender to your love Just one year of love Is better than a lifetime alone One sentimental moment in your arms Is like a shooting star right through my heart It's always a rainy day without you I'm a prisoner of love inside you I'm falling apart all around you And all I can do is surrender And no-one ever told me that love would hurt so much (oooh, yes it hurts) And pain is so close to pleasure And all I can do (oooh, oooh, oooh-oooh) is surrender To your love (oooh, oooh, oooh-oooh) just surrender to your love That I am one year of love Of.. Tracy Chapman - Baby Can I Hold You Sorry Is all that you can't say Years gone by and still Words don't come easily Like sorry like sorry Forgive me Is all that you can't say Years gone by and still Words don't come easily Like forgive me forgive me But you can say baby Baby can I hold you tonight Maybe if I told you the right words At the right time you'd be mine I love you Is all that you can't say Years gone by and still Words don't come easily Like I love you I love you

Lid sinds

18 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Incubus - Drive Sometimes, I feel the fear of uncertainty stinging clear And I can't help but ask myself how much I'll let the fear Take the wheel and steer It's driven me before And it seems to have a vague, haunting mass appeal But lately I am beginning to find that I Should be the one behind the wheel Whatever tomorrow brings, I'll be there With open arms and open eyes So if I decide to waiver my chance to be one of the hive Will I choose water over wine and hold my own and drive? It's driven me before And it seems to be the way that everyone else gets around But lately I'm beginning to find that When I drive myself my light is found So whatever tomorrow brings, I'll be there With open arms and open eyes Would you kill the Queen to crush the hive? Would you choose water over wine Hold the wheel and drive?

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Within Temptation - Forgiven Couldn’t save you from the start Love you so it hurts my soul Can you forgive me for trying again? Your silence makes me hold my breath All the time has passed you by For so long, I’ve tried to shield you from the world You couldn’t face the freedom on your own Here I am Left in silence You gave up the fight You left me behind All that stands forgiven You’ll always be mine I know deep inside All that stands forgiven Watched the clouds drifting away Still the sun can’t warm my face I know it was destined to go wrong You were looking for the great escape To chase your demons away For so long, I’ve tried to shield you from the world You couldn’t face the freedom on your own Here I am Left in silence You gave up the fight You left me behind All that stands forgiven You’ll always be mine I know deep inside All that stands forgiven I’ve been so lost since you’ve gone Why not me before you? Why did fate deceive me? Everything turned out so wrong Why did you leave me in silence? You gave up the fight You left me behind All that stands forgiven You’ll always be mine I know deep inside All that stands forgiven En soms luister je een liedje een paar keer achter elkaar omdat de deun goed bij je past en dan na 4 keer luister je ineens echt naar de tekst en sluit ie precies bij je gevoel aan.. heerlijk

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dit vind ik ook al zo'n mooi liedje: Streepjescode - Kees Torn Omdat jij sinds de scheiding min of meer werd doodgezwegen En de familie al mijn vragen steeds ontweek Heb ik wat jou betreft zowat geen informatie losgekregen Behalve dat ik sprekend op mijn vader leek Maar toen ik jou wou leren kennen werkte niemand tegen En dat ik veel van jouw gedachten deelde bleek Ik had een geesteband ontdekt, dus kwam het uiterst ongelegen Dat jij werd weggeteerd door kanker en bezweek En alles wat je naliet was een stapel oude boeken En daarmee zit ik nu al jaren opgescheept Ik sla er af en toe een open om er sporen in te zoeken Soms is een zin door jou met potlood onderstreept Het is toch niet ondenkbaar dat ik via die methode Alsnog iets over wie je was te weten kom Je hebt per ongeluk een zelfportret geschetst in streepjescode Al staat bij wat je onderstreepte nooit waarom Had wat je las voor jou een zekere bekoring? Was het een tekst die iets teweegbracht in je geest? Was het om aan te halen bij een overhoring? Of zou het boek eerst van een ander zijn geweest? http://variatee.vara.nl/variatee/playerpage.jsp?listtype=cabaretier&nodeID=1296

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Verstild in steen Het hart was koud Het woord wat stil De wind stak op De regen viel De lucht was grijs Het vuur verdween Ik zag jou naam Verstild in steen De hemel leek Zo ver van mij De koude grond Was zo dicht bij Ik was nog nooit Zo klein geweest Ik zag jouw naam Verstild in steen Opeens een stem Van binnenuit Een zachte schreeuw Een stil geluid Mijn hart stond op De angst verdween Ik zag jouw naam staan Verstild in steen Ik liet jou los Ik liet jou gaan Ik zag dat alles wat geweest is Blijft bestaan Ik zag een weg Ik vond de rust Ik zag de ruimte Zag de wolken In de lucht Mijn hart stond op De angst verdween Zag jou in alles Om me heen Geschreven en gezongen door: Stef Bos En zo ken ik er nog veel meer, zoals: Wanneer de lente komt van Frank Boeijen Vanaf vandaag van Maarten Peeters (gezongen door Rob de Nijs) Zoet & Zacht van Van Dik Hout Dichterbij dan ooit van Blöf Als ik je verliezen moet van Coot van Doesburgh (gezongen door Paul de Leeuw) Vuur en vlam van Paul de Leeuw Welkom thuis van Stef Bos Slaapliedje van Paul de Munnik Omarm van Peter Slager (blöf) De weg van Herbert Grönemeijer (gezongen door Guus Meeuwis) Bij gebrek aan beter van Frank Boeijen Altijd wel iemand van I.O.S. ....ik kan niet kiezen. Het zijn verschillende nummers die je op andere momenten wilt horen. Sommige nummers passen bij een bepaald gevoel, een gebeurtenis. Dat het stuk voor stuk prachtige teksten zijn staan voor mij vast.

Lid sinds

17 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik kan ook nog wel even doorgaan... De Dijk - Was Dat Maar Waar Ik doe mijn ogen dicht Laat mijn gedachten aan je gaan Ik zie je bijna weer In al je schoonheid voor me staan Het parelen van je tanden Het golven van je haar Bijna ben je bij me en ik denk Was dat maar waar Ik kan je fantaseren Ik kan je dromen wat ik wil Maar ik krijg mijn verlangen Naar jou daarmee toch niet stil Was het maar niet over Was het maar niet voorbij Dat het allemaal nog gebeuren gaat Tussen jou en mij Was dat maar waar Was dat maar waar Was dat maar waar Tussen droom en werkelijkheid Is het ongelijk verdeeld Nauwelijks te geloven Wat een mens zich niet verbeeldt We hebben het geprobeerd We hebben er alles aan gedaan We wilden het wel anders Maar zo is het niet gegaan Was dat maar waar Was jij hier maar Was dat maar waar Is Ook Schitterend - Voltooid verleden tijd Een volle asbak, lege glazen Staren me aan vanaf de bar Jij hebt net je kruk verlaten Ik heb je niet eens weg zien gaan Ik wenk de barman: Vul de glazen En denk nog: Jij komt zo meteen Mensen lachen, mensen praten Mensen kijken langs me heen Iemand vraagt me om een vuurtje Ik schrik op, uit mijn afwezigheid Ik kijk hem aan en lach een beetje Ik ben haar kwijt IS DIT DAN HET EINDE VAN HET FEEST WIL JIJ DAN SOMS BEWEREN DAT ER NOOIT IETS IS GEWEEST MAAR WAT JE NIET HEBT GEHAD, RAAK JE OOK NIET KWIJT VOLTOOID VERLEDEN TIJD De straten nat, de stad verlaten Loop ik diezelfde weg alleen Jij moet hier ook hebben gelopen Maar wist ik maar waarheen Het laatste sprankje hoop vervliegt Als ik de kamer binnenloop Jouw hoofd niet op het kussen ligt Lijkt het bed weer veel te groot Ik hoor geluiden van de straat De deur valt in het slot Is dit het einde? IS DIT NOU HET EINDE VAN HET FEEST WIL JIJ DAN SOMS BEWEREN DAT ER NOOIT IETS IS GEWEEST MAAR WAT JE NIET HEBT GEHAD, RAAK JE OOK NIET KWIJT VOLTOOID VERLEDEN TIJD Zoekend naar de juiste woorden De muren komen op me af Heb ik jou dan echt verloren Ben ik echt weer terug bj af Zoekend naar de juiste woorden Voor een gevoel dat ik niet ken Zonder jou ben ik verloren Weet ik niet meer wie ik ben

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Drs P, Heen en Weer. Waarom zijn er maar zo weinig taalvirtuozen? Acda en de Munnik vind ik trouwens ook vaak mooi.

Lid sinds

16 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hihi, ik heb mijn hele MP3-bestand gevuld met foute muziek! Jaren zestig, zeventig en tachtig. Heerlijk!

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik hou vooral van Blof, zoals deze: laat het licht aan. Er is een groot tekort aan bedden Omdat een vrouw probeert te redden Wat een man al lang verdronken had Omdat hij in het donker zat Een man die valt laat zich niet vangen Als hij niet doodgaat van verlangen Naar een vrouw die hij niet eerder zag Alleen omdat ze onder lag Laat het licht aan Laat het licht aan Niets zo blind als twee geliefden Die nooit eerder samen sliepen Het vreugdevuur dooft meestal veel te vroeg En komt maar zelden hoog genoeg Spaar het kussen en het laken Blijf er als een hond bij waken De nacht is lang, de dag is kort: Zorg dat het nooit meer donker wordt Laat het licht aan Laat het licht aan

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
of deze van bløf.. dichterbij dan ooit Liever kwijt zijn waar je echt van houdt Dan iets houden wat je toch niet mist Liever buiten ook al is het koud Dan naar binnen als daar niets meer is Hier is niets om voor te blijven Hier is alleen nog wat er was En dat neem ik mee voor altijd Voor altijd Wie legt me uit hoe alles werkt Hoe groot het gat is tussen nu en nooit En hoe het komt dat ik nu merk Jij bent weg, maar dichterbij dan ooit Liever vragen naar de langste weg Dan een antwoord dat je stil doet staan Liever zeggen wat ik zelden zeg Dan verzwijgen dat ik door moet gaan Ik hoef jou niets te vertellen Wat ik niet al had gezegd Met mijn mond of met mijn ogen Voor altijd Wie legt me uit hoe alles werkt Hoe groot het gat is tussen nu en nooit En hoe het komt dat ik nu merk Jij bent weg, maar dichterbij dan ooit Liever lachen om wat is geweest Dan iets vrezen wat nog komt, misschien Liever houden van een grote geest Dan iets haten wat je niet kunt zien Ik hoef jou niets uit te leggen Het ligt hier open tussenin En ik maak een laatste buiging Voor altijd Wie legt me uit hoe alles werkt Hoe groot het gat is tussen nu en nooit En hoe het komt dat ik nu merk Jij bent weg, maar dichterbij dan ooit

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Blof heeft inderdaad prachtige teksten. Hoe krijgen jullie eigenlijk die O met zo'n doorsnede teken? Herman van Veen en Bodewijn de Groot hebben ook prachtige teksten geschreven. Eigenlijk luister tegenwoordig weinig naar Nederlandstalige muziek. Ik ga dan luisteren i.p.v. schrijven. Meestal "draai" ik Russiche of Italiaanse muziek. Dan heb ik geen flauw idee waar ze over zingen.