Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

tweedehands verhaal te koop

VERHALENVEILING Ik heb nog een verhaal te koop; ik doe er eigenlijk niets meer mee. Het heeft tot nu tot 2.141 woorden en het begint zo: Er was een man op zoek naar een ring. Zijn vrouw gaf hem de raad: ‘Ga naar de markt, daar hebben ze alles.’ ‘Een goed plan,’ zei de man en hij ging op weg. De eerste die hij op de markt zag, was een stoelenverkoper die stoelen van allerlei vormen en materialen om zich heen had opgesteld. De mooiste stond vooraan: gebouwd van fraai, donker hout, voorzien van sierlijk maar niet overdadig houtsnijwerk en met een solide constructie. Eigenlijk een stoel naar de man zijn hart. Hij bleef er naar staan kijken. ‘Is hij niet prachtig?’ kwam de stoelenverkoper erbij, ‘gemaakt volgens de eeuwenoude tradities van de Frygistijner cultuur.’ TEGEN ELK AANNEMELIJK BOD

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik dacht er meer aan om met de verkoop van dit verhaal een klein rendement te behalen dat ik kan investeren in de aankoop van een ander, beter, tweedehands verhaal, waarna ik uiteindelijk een goed, nieuw origineel verhaal kan aanschaffen. Als me dat een paar keer lukt, kan ik uitkomen op een verzameling, die ik zou kunnen bundelen. Dat is het doel.

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oh, maar in dat geval wil ik het wel ruilen tegen een tweedehandsverhaal dat zo op het zicht stukken beter is dan dat van jou. Gewoon omdat ik het een sympathiek initiatief vind. Het is ook tweedehands, en er is al eens een prijs mee gewonnen, maar dat zie je nauwelijks. Is dat wat? Dan kun je weer verder. ;)

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, dat lijkt me een goed bod, Zjors. Mag ik er een klein stukje van zien, eerst?