Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wel of niet?

'Zijn vader is voor mijn gevoel van het type man dat elke vrouw om zich heen in zijn schaduw wil laten leven, even los van zijn vermogen tot liefde. Vanwege een papierbesparende milieuoverweging heb ik besloten om niet verder uit te wijden over hoe hij precies met vrouwen omgaat.'

Het gaat om die vet gedrukte zin.

Ik twijfel erover, omdat ik niet precies weet hoe het overkomt.
Ik wil niet te grof zijn, maar deze man 'was me d'r eentje' :lol:

Dus ik dacht - ik schrijf het niet expliciet op, maar een beetje met een knipoog.

Maar... Ik twijfel nog.

Marlies.

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Het milieu is belangrijker dan uitweiding over je karakter? Zo komt het over. Als het expliciet wil vermelden, zou ik doen: "Over zijn uitspattingen zou ik hele boeken kunnen volschrijven, maar dat zou geen hond willen lezen, dus dat doe ik maar niet" of iets in die richting.

Of je laat het gewoon weg.

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Voor mij is die omschrijving prima en toverde gelijk een glimlach op mijn gezicht.

Sommige dingen zijn het papier niet waard :wink:

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik vind het er ook erg droog staan, heerlijk :) Het zegt dat het zonde is om te vertellen wát hij deed en hoevaak, omdat het er niet toe doet, niet omdat het het niet waard is. Dus ik ben het níet met Wonderer eens.

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Dank voor de snelle antwoorden.
Da's dus twee tegen één en dus rolt deze bladzijde
dadelijk MET deze zin uit de printer.

Nou ja, 'rollen'... Mijn printer sputtert.
Een Canon BJC 250, dan weet je het wel.
Oud.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Canon? Die van ons ging een jaar mee :lol:

Canon is idd sloom en die inktcardridges kloten soms extree, maarja, dat heeft lexmark ook (hebben we nu).

Succes met wachten :lol: Als ik jou was zou ik maar wat drinken en eten gaan pakken en ondertussen tv kijken of de was ophangen :lol:

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Laserprinters, woei. Supersnel en als je ze een tijdje niet gebruikt, hoef je niet meteen nieuwe inkt te kopen.

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Tigergirl wrote:
Canon? Die van ons ging een jaar mee :lol:

Canon is idd sloom en die inktcardridges kloten soms extree, maarja, dat heeft lexmark ook (hebben we nu).

Succes met wachten :lol: Als ik jou was zou ik maar wat drinken en eten gaan pakken en ondertussen tv kijken of de was ophangen :lol:

Snik.. Kon dat maar.
Het kreng mot ook nog eens bladzijde voor bladzijde gevoerd worden.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik vind hem wel humor hebben, mooi laten staan.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Arme Marlies.

Ik ben nóg zieliger. ik ben m'n MP3speler kwijt met de nieuwste versies erop (morgen ga ik m'n lieve zusje d'r nek 'ns fijn omdraaien :lol: ) en ik moet even voor 2 vriendinnen wat zooi oplossen met wet mensen, waarbij ik er met eentj e nu nóg proot en waarschijnlijk nog wel even mee bezig ben. Ik heb nog nooti zolang achter de pc gezeten!

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Arme Tigergirl.

Ik ben nog twee keer zieliger. Al een paar dagen draait mijn printerpapier er scheef in, wat zorgde voor een hele stapel waardeloze printen. Pas gisteravond onderzocht ik het ding eens beter (dat komt niet als eerste in me op, omdat ik zo technisch ben als mezelf en dan weet je het wel) en wat bleek? Er zat een lollystokje in.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Een lollystokje? :lol:

Da's klote :( Voer je dat ding de hele tijd voor uitgekauwde printjes, blegh :(

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hahaha.
Ik dacht, nu kom jij vast met een '3 x zieliger'.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Nope :P Zó voorspelbaar ben ik niet :lol: Jij hebt gewonnen :)