Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Het maakt mijn hoofd gewoon gek..

Zondag ,26 april 2009 Hallo daar.. Vandaag mijn eerste dag om te gaan schrijven... Ik heb een Hindoestaanse vriend hij is echt heel erg lief. Hij is 19 jaar, en 4 dagen ouder dan mij..!! We hebben een etage woning sinds 1 november samen. Maar we wonen dus sinds 3 maanden in die etage woning. Het gaat erg goed hoor tussen ons.. Maar ja, gisteren hadden we dus een feestje voor zijn nichtje die gisteren 3 jaar was geworden. Het was heel erg gezellig, op surinaams muziek heb ik gedanst.. Zo een meisje die ik ken, wat eerst mijn beste vriendin was maar aangezien ze verliefd was geworden op mijn vriend, is het mijn beste vriendin niet meer. Een jaar geleden of zo was het contact weg. Toen ik haar gisteren zag, dacht ik laat me haar nog een kans geven, het was gezellig we praatte samen hebben gedanst enzo.. Toen kwamen van die rustige liedjes waarop je met elkaar kon slowen. Wat denk je? hij danst met haar, ze waren aan het slowen!! Ik was echt woedend hoor, maar ik dacht nee het is de verjaardag van zijn nichtje dus ik maak geen ruzie. Ze waren aan het slowen, en haar hoofd lag op haar borst..!! Ik was echt woedend van binnen. en heel de tijd loopt ze achter zijn kont aan.. Hij doet elke keer ook zijn arm om haar heen. Het lijkt wel of die twee elkaar leuk vinden. Maar het is mijn vriend, en het lijkt alsof het dreigt dat ik hem kan kwijtraken.. Maar in ieder geval, ik weet het niet meer.. Wat denken jullie...? Wat moet ik doen. Hij zit ook met meisjes buiten, praat met hun hij loopt dan een rondje met hun en een meisje wou zelfs haar telefoonnummer geven terwijl ze een vriend heeft. Wat moet ik hier van denken. Hij zei wel nee overdat nummer. maar ook hun hebben samen gedanst. Hij is eenmaal een meiden gek maar hoe moet ik hier mee omgaan.. Ik heb ook gedroomd Over dat hij die meisjes een knuffel gaven en dat die meiden het zo fijn vonden dat ze een rilling ervan kregen.. Wat moet ik doen..? Ik ben zo jaloers maar dat is niet gek toch..? is toch logisch ? ik word gek ervan ik weet niet hoe ik om moet gaan. ik hou zo veel van hem en ben bang hem kwijt te raken.. het lijkt alsof ik minder vertrouwen in hem krijg. want hij zegt ook niet nee ik wil niet met je dansen of iets dergelijks. ik weet het gewoon niet meer. mijn hoofd zit vol hier van.. R. :{}

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Eh... dit is een schrijfforum, geen relatiesoresforum. Je kunt hier geen vriendjes dumpen, wel teksten.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ R.osanne1, Mag ik je vragen wat de reden is dat je wat je beschrijft bij "Romans" plaatst? Verder wil ik graag je vraag beantwoorden, maar ik weet niet of dat volgens de "forumregels" is. Maar ik begrijp wel wat je doormaakt, waar het hart vol van is...

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als je al flipt wanneer hij met een meisje danst, zou ik je, als ik hem was, ook snel inruilen. Dat wordt alleen maar erger. Kwestie van tijd voor je zijn telefoon gaat checken op sms'jes van andere meisjes en een keylogger op zijn pc installeert.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Rosanne, ik begrijp hoe je je moet voelen. Maar ik beng bang dat je hiervoor op de verkeerde site zit..... Veel sterkte in ieder geval.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Rosanne, Waarom schrijf je het niet "gewoon" van je af? ps Hoe reageert hij als jij je zo gedraagt als hem? Of als je met andere jongens flirt? Of als je met hem over andere jongens praat? Word hij dan jaloers? Of kan het hem niets schelen?

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Maak er een mooi verhaal van, vol jaloezie en hartstocht. Schrijf het op zoals jij het voelt en stuur het op naar een uitgeverij of stuur het in voor een wedstrijd. Gewoon durven in te sturen!

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Maak er een mooi verhaal van, vol jaloezie en hartstocht. Schrijf het op zoals jij het voelt en stuur het op naar een uitgeverij of stuur het in voor een wedstrijd. Gewoon durven in te sturen!
Goed idee, Mara!

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dumpen die vent en een site zoeken waar je gelijkgestemden treft. Hoewel ik betwijfel of dit je echte probleem is :confused: Dries, doe er maar een slotje op, want ik denk niet dat we hier relatieproblemen moeten gaan behandelen. :o

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, FS, ik denk net als jij dat ze dat moet doen, dat is voor ons, schrijvers, de enige manier om er korte metten mee te maken. Ik heb dat chicklitverhaal ook geschreven om het een plekje te geven, Rosanna, ik snap best dat je je zo erg eenzaam voelt nu. Maar ga niet in die dip hangen, schrijf het van je af. Vloek, tier, gil maar schrijf!!!

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Precies. Ga nou niet allemaal relatie-adviezen geven. Laat staan schrijfadviezen...

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Eh, HAK en consorten? Nee toch, hoop ik? Gevoelens zijn er niet om mee te spelen op een negatieve manier.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Vooral haar onderschrift... dat nadrukkelijke 'ik ben net nieuw hier' en wat daarop volgt...

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Niet zo extreem achterdochtig allemaal. Vermoedens uit je maar op één manier: bij mij via e-mail of pb. Geen publieke verdachtmakingen zonder bewijs a.u.b. Dan jaag je nieuwe leden weg. Ik vermoed dat dit een stukje fictie of dagboek is bedoeld voor proeflezen.. Is dat zo Rosanne?

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoe dan ook, in taalkundig opzicht moet er nog wel flink aan gesleuteld worden. Hoort in dit stadium nog niet thuis in 'Proeflezen'.

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Dit is wel heel moeilijk probleem zeg. Maar....ik heb de oplossing. Je schrijft een leuk stukje over hem, zijn hobby's, waar hij graag naar op vakantie gaat. Dat hij van 'slowen' houdt. Welke boeken hij leest. De muziek die zijn voorkeur heeft. Heb je ook nog een leuke foto van hem? Dan kun je het geheel helemaal gratis op deze site plaatsen. http://www.knuz.nl/ succes verzekerd!