Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Mijn vriend 'vergiste' zich

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh! Gisteren was ik gezellig thuis met mijn vriend. Toen ging de telefoon en mijn vriend nam op. Hij legde bijna met trillende handen de hoorn neer. "Schat, het is voor jou, een uitgever!" Ik spring op en pak de hoorn van de aanrecht. "Goedemiddag, u spreekt met Katja Alberts van uitgeverij ...". Bleek het een callcenter dat informeerde of ik lid wilde worden van een blad over aquariums!!!!!!!!!!! :twisted:

Ik was wel teleurgesteld, maar daarna konden we er smakelijk om lachen. Hopelijk hangt de volgende keer een echte uitgever aan de lijn :P

Lid sinds

17 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Oh man, dit is errug. Gatver. Nou gelukkig maar dat je kunt relativeren. Had je ze niet gelijk kunnen vragen, zeg eh ik heb nog een manus in de aanbieding...

Lid sinds

17 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ach gos, wat zielig. Ik zie het zo voor me. De rode koontjes van de spanning al op de wangen en stotterend de telefoon aannemen.
En dan worden de hooggespannen verwachtingen als een zeepbel lekgeprikt.

Maar niet getreurd; Achter de wolken..... Na regen komt..... etc etc.

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik kan er nu wel omlachen, maar het was echt heel zuur, zoals Ellis al mooi uitdrukte! Inderdaad, mijn vriend dacht echt dat het 'echte' uitgever was en niet een van aquariumbladen.

Maar goed, mocht een uitgever ooit een boek uitgeven, dan kan ik 'later' een mooi verhaal vertellen, maar echt, het was de grootste teleurstelling van mijn leven, maar goed, het is wel een leuk verhaal om mee te lachen dat doe ik dan ook :D

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, wat erg joh. Zie het levendig voor me... kon je dat mens van het callcenter nog normaal te woord staan?!

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Zjors, wat een goed idee :D ! Ga het meteen schrijven, dat ik daar nog niet aan heb gedacht.

@Anne: Ik zei maar tegen de vrouw dat ik geen interesse had, ja, al baalde ik wel ontzettend. Ik was zo blij verrast toen mijn vriend riep dat een uitgever aan de lijn hing. Tja, natuurlijk loog hij niet, hij wist alleen niet dat het een uitgever van aquariumbladen was