Lid sinds

11 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Fantasy cliché's

Ik heb een vraagje want ik sta op het punt te beginnen met mijn verhaal en ik wil graag weten wat volgens jullie de 3 grootste cliché's zijn. Jullie mogen natuurlijk nog meer cliché's vertellen. alvast bedankt.

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Misschien even rondzoeken op het forum, er is namelijk al een soortgelijk topic. Je hoeft niet voor elk onderwerp een nieuw topic aan te maken, eerst zoeken op het forum en anders aanhaken in een ander (soortgelijk) topic..

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
In Research staat een topic waar alles in staat wat je zoekt. Iets verder kijken dan je neus lang is.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
En rechtsboven zit de zoekfunctie, die wil nog wel eens handig zijn voor als je hebt gekeken en niets kan vinden. ;)

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb een vraagje want ik sta op het punt te beginnen met mijn verhaal en ik wil graag weten wat volgens jullie de 3 grootste cliché's zijn.
Top Drie Fantasy clichés ... 1 - Wegens ouderdom vormen zich meer clichés. 2 - In wijsheid gebruik je ze niet. 3 - De Eerste-Orde-Predicatenlogica.

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik denk dat we hier een hangslotje op kunnen zetten na deze onontkoombare wijsheden van Yrret.