Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Je schrijfdoelen voor april 2012?

In deze maandelijkse topics kun je je persoonlijke schrijfdoelen bepalen, in kleine stukjes opbreken en je vorderingen bijhouden. Wat zijn je schrijfdoelen voor april, evt. met het oog op een groter (jaar)doel? Je grote jaardoelen voor 2012 kun je hier kwijt. Sta ook eens rustig stil bij afgelopen maand: waar ben je tevreden over? Hoe wil je nu verder? Veel inspiratie & schrijfplezier!

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Schrijven. Een kort verhaal per week.
Hmm ^^ Dat is niet helemaal gelukt. Maar ik heb in ieder geval één verhaal in de grondverf staan, waar ik over een tijd mee verder kan. Verder heb ik mijn verhaal voor WN 12! op een paar punten bijgeschaafd en naar 4 literaire tijdschriften gestuurd.

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welke tijdschriften heb jij aangeschreven, Complexiteit? Ik zoek namelijk ook naar geschikte literaire tijdschriften voor mijn verhaal.

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Niet zo heel veel gedaan deze week. Mijn kortverhaal voor de Zeistwedstrijd lijkt wel goed te lopen. In April drie kortverhalen geschreven, geen van de drie zijn volledig af. Maar dat zou niet lang meer mogen duren.

Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
30 april, tijd voor de balans:
- Mijn ms (vervolg op Kate) eerste 25.000 woorden herlezen - Mijn ms 10.000 schrijven - kort verhaal 10-12-jarigen afronden - column kerkblad - 3 columns baby en kind - overleg met educatieve uitgever ivm verhalen bij lesmethode WORDT MEI - lezing (14-04) en promotie rond Kate - laatste overleg dingen met illustrator prentenboeken die in augustus verschijnen - blog over boekpresentatie
[/quote] - nog eens kritische lezen en waar nodig aanpassen ms 10-12 jaar [/quote] Ik ben zeer tevreden over april!

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De laatste paar dagen van april heb ik in het ziekenhuis doorgebracht. Op zich had ik daar best kunnen schrijven, mijn moeder is me naast leesvoer ook mijn verhalenschriftje komen brengen, maar op de één of andere manier kon ik mezelf er toch niet toe brengen. - Mijn jaardoel om iedere maand minstens één verhaal in te zenden, heb ik alvast vervuld door een verhaal in de sturen voor de microwedstrijd (deadline vandaag). Ik heb ook al een verhaal klaar voor de Kafka-wedstrijd (deadline 9 april). Voor Het mooiste testament (deadline 15 april) heb ik een schema en één derde staat al op papier. Gezien de grote prijs die eraan vasthangt wil ik hier zeker voor gaan. Voor de Hendrik Prijs-prijs (deadline 15 april) heb ik een verhaal klaar in eerste versie, maar ik betwijfel toch of ik dat tijdig helemaal af krijg. Niet erg, dan gebruik ik het wel ergens anders voor. --> dit doel heb ik naar verwachting volbracht, verhalen ingestuurd voor 3 wedstrijden, wel niet genomineerd voor de micro- of Kafkawedstrijd - Omdat mijn zwangerschap nu letterlijk en figuurlijk zwaar begint te wegen en ik daardoor zelden de energie heb om een hele avond achter de computer te zitten, wil ik me vooral toeleggen op het schrijven van eerste versies, want dat kan ook liggend op de bank of eventueel zelfs in bed. Daarom pik ik mijn NaNo-kortverhalen project van vorig jaar weer op, met nog 4 verhalen te schrijven. Die kan ik dan gebruiken voor Fantastels, de UA en eventueel nog een andere wedstrijd. --> nog steeds bezig met het eerste verhaal, ik schuif dit doel gewoon door naar (de eerste helft van) mei - Wanneer ik het toch kan opbrengen om lang achter mijn laptop te kruipen, wil ik eerst en vooral verder werken aan mijn manuscript. De tweede herschrijfronde afronden en aan de derde beginnen - volgens mijn schema zou ik tot hoofdstuk 6 moeten geraken, maar ik ga mezelf nu niet forceren. --> nog steeds bezig aan ronde 2, nog anderhalf hoofdstuk te gaan - Mijn verhaal voor de FSB (deadline 25 juni) herschrijven, zodat ik het nog voor de bevalling kan laten proeflezen en in juni het resultaat daarvan kan verwerken. --> hier ben ik mee bezig geweest, maar nog niet afgerond - Ik zou mijn verhalenworkshopverhaal van PF eindelijk willen afronden, is nog maar een beetje werk aan. - Eventueel nog wat andere verhalen herschrijven, maar ik reken er echt niet op dat dat er van komt. --> beide niets aan gedaan Dus niet zo goed qua doelen halen in april, maar had/heb even andere prioriteiten dan schrijven. Het goede nieuws voor mei is dat ik niet meer mag gaan werken en me ook niet te veel mag inspannen, dus veel meer dan schrijven (en lezen) kan ik eigenlijk tot aan de bevalling toch niet doen.