Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Je Schrijfdoelen voor Juli 2011

Over een kleine drie dagen is juni alweer voorbij. Hopelijk heeft iedereen deze maand flink wat schrijfmeters gemaakt. Zo niet, dan is er weer een maand: JULI :D Echter, dat is nog niet alles, want ook de vakantie komt er weer aan! Leg je de lat dan hoger of juist lager? Heb je dan alle tijd om je doelen te realiseren of leg je dan juist het werk even aan de kant om vakantie te vieren? Ik vind de vakantie altijd de fijnste tijd om te schrijven. Lekker laat opstaan en dan tot de late uurtjes doortikken op me laptop. :) Dus, wat heeft de vakantie voor invloed op jouw schrijfdoelen? En wat zijn jouw schrijfdoelen voor de maand juli?

Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hekate, maar als je elkaar ruim een jaar niet gezien hebt, lijkt het me heel logisch dat je even wat minder aan schrijven toekomt. :D
* +4000 woorden ZZ ms. * + 2000 woorden nw ms.
* +4000 woorden ZZ ms gehaald, ruim. Ben het nu aan het bijschaven en proefleesklaar maken. Heb dat nodig om verder te kunnen. * +2000 "levenslast" heb ik ruim x3 gehaald, deze maand. Gaat lekker dus. De rest van de maand ga ik gebruiken om mijn ZZ ms bij te schaven (nog 10.000 woorden te gaan) en door te schrijven aan 'levenslast', zonder aantal woorden-wens. Ik heb gemerkt dat het schrijven nu nl toch even lekker vlot gaat.

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hekate, maar als je elkaar ruim een jaar niet gezien hebt, lijkt het me heel logisch dat je even wat minder aan schrijven toekomt. :D
Ja, dat is zo, en ik ga me er nu ook even niet schuldig over voelen, maar het helpt wel dat hij erachter zit... (en dat ik thuiskom in een schoon appartement en hij 's morgens vrolijk aan de afwas van de vorige avond begint, geeft mij ook weer meer schrijftijd :) )

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zo te lezen gaat het goed met iedereen zijn gestelde doelen. Hier bij mij thuis was het tempo wat lager. Afgelopen week niet helemaal lekker, laminaat leggen bij mijn "broertje en zelf nog tussendoor jarig geweest. ;) Ik heb ook zitten broeden op een scene in hoofdstuk 12. In die scene moet ik omschrijven, als alwetende verteller, hoe een "spelletje" tikkertje eruit ziet in een grote ruimte waar geen zwaartekracht is. Dit heeft nogal wat moeite gekost, maar volgens mij is het gelukt. Het is te hopen dat de proeflezers dat straks ook zeggen. :) De rest van het hoofdstuk zit al goed in mijn hoofd, dat zal dus waarschijnlijk een stuk vlotter op mijn beeldscherm verschijnen. Suc6 allemaal in de laatste week van juli.

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
AndreaClimbing, dat kan ik me wel voorstellen, dat je inspiratie krijgt van al die boeken om je heen. Succes met die 8000 woorden!
Dank je :)
Zelf ben ik de tel kwijt. Ik geloof dat ik wel veel woorden heb geschreven, want het ene verhaal zit nu bijna op de 48.000 woorden en het andere op de 16.000. Het is wel leuk om twee verhalen naast elkaar te schrijven, vooral omdat het ene net begint en het andere de climax nadert. Het geeft wat afwisseling, ook omdat het totaal andere verhalen en personages zijn. Allebei nog een hoofdstukje erbij deze maand en dan ben ik tevreden. :) En ik denk niet dat ik ooit nog ga plannen, want ik ben er niet zo heel erg goed in. :P
Ach, de ene schrijver plant en de andere niet. Het is geen wet van Meden en Perzen :) Leuk dat je met twee verhalen tegelijk bezig bent, succes met het schrijven van de hoofdstukken!

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Juli heeft nog vier dagen en ik zit op 94.500 woorden. Moet lukken om zondag de 100.000 woorden te halen (en daarme het juli-doel: 10.000 woorden). Ik lig op stoom en dat is een fijn gevoel.